Snoskred Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Lenge har jeg vært på jakt etter noen saftige "Byvettregler", men dessverre så har jeg ikke funnet noe virkelig tilfredsstillende der ute. Derfor er det på høy tid at diskusjon.no og dets medlemmer tar saken i egne hender! NB! Ikke spar på kruttet! Edit: min liste er under utvikling. Endret 7. mars 2013 av Snoskred Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 1. Vær aggressiv i trafikken og bruk horn ofte 2. Hold lommeboka tett inntil kropp 3. Husk at penger er ALT 4. Ikke hils på noen. Se ned og gå fort forbi 5. Vask deg alltid godt på hendene når du kommer hjem, OM du kommer hjem 6. Ikke la deg lure av gode tilbud i butikkene. Det er billigere på nettet 7. Gå ikke med pol-posen åpenlyst. Du kan bli straffeforfulgt 8. Om noen spør hvor Nordland ligger, si at det grenser til Russland 9. Gå aldri på byen uten en venn 10. Gå aldri på byen med en venn. Homostempel. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 1 av med klærne 2 ta med hundepose 3 husk rompetaske og hoppestokk 4 plystre skingrende, og veie litt ukontrollert med armene, av og til 5 lat som du er tunghørt 6 pust konsekvent gjennom nesa 7 stopp opp foran et passende butikkvindu, snu deg og bøy deg ned, og titt på ditt eget speilbilde 8 begynn å hulke ukontrollert 9 fortsett å hulke 10 stoppe forbipasserende og spør om de kan være så snill å klø deg bak øret ja, det var nå det man kom på, frem til ca lunchtid, så får vi nå bare se om det dukker opp litt mer ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå