Boil In Bag Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Heisann! En av lukene i fryseskapet har blitt ødelagt og må erstattes. Noen som vet hvor man kan få kjøpt slikt? Litt kjipt å måtte kjøpe nytt fryseskap for å få det fikset. Bildet av luken jeg etterlyser er lagt ved under. Den trenger ikke å være identisk, men den må passe i sporene. Fryseskapet er av merket Whirlpool, modellen er jeg ikke sikker på. På forhånd takk! Endret 6. mars 2013 av Boil In Bag Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Reis til en butikk som selger, expert osv. På hvitvareavdelingen sier du modell og nummer , så kan de bestille opp delen for deg som du henter i butikk. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Har sendt mail til Whirlpool nå. Har ikke modellnummeret. Ser ut som det står bak fryseren, noe som er veldig klønete fordi da må jeg dra den ut fra kroken den står i. Skal se om jeg får til det. Er det ingen andre forslag? Trenger ikke og være orginaldel så lenge den passer. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg jobber iallefall i en slik butikk og har hyller fulle av kunders fryseskuffer. Spørsmålet er om det må være en importør som bestiller og derfor leddet gjennom butikk. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Hva heter denne butikken/kjeden? Har sendt mail til biltema og clas ohlson også. Sender til jula nå. Det vil jeg tro, men det bør ikke være vanskelig. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Expert. Det er vel samme på elkjøp og lefdal +siba? De som bestiller kjøleskap kan også bestille reservedelene. Så kommer de med en faktura på for eks 160kr / 200 osv avhengig av vare så legger butikken på noe for eks 300 totalt til kunde avhengig av del. Det som legges på bestemmer butikkene selv og kan variere mye. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Takk for info! Verdt å nevne er kanskje at fryseskapet er fra 1999. Vet du om de kan hjelpe meg og identifisere skapet da det er veldig mye bry å tømme fryseskapet for å så flytte det ut av kroken. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Med tanke på at alle skap ser like ut og det er 14 år gammelt så ville jeg vel ha dratt frem skapet og sett på merkelappen. Sansynligvis kan kontakten stå i. Jeg har samme problem på mitt skap, men jeg har til nå valgt å la den øverste skuffen være uten lukk. Bakdelen er at når jeg åpner døra så renner all kulden ut så skapet må sansynligvis jobbe litt mer med å fryse ned igjen VS med skuff. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Får se på det i morgen i så fall! Mulig jeg faller for den løsningen selv. Eller så prøver jeg å fikse festet til skuffen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå