henriksern Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 topic sier det meste, bare lurte.. for det gjør min, og det er utrolig plagsomt! Lenke til kommentar
alos Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 har samme problem. må ha kabinettet minst en halv meter fra skjermen eller så blir det flimring og stygge farger, er vanvittig iriterende. Lenke til kommentar
simes Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 topic sier det meste, bare lurte.. for det gjør min, og det er utrolig plagsomt! Nei, for jeg har lcd skjerm. Men jeg har lest om det der tidligere her på forumet tror jeg. Da ble det sagt at ved å pakke inn pumpen i aluminiumsfolie med hull (pga varme) så ville denne forstyrrelsen forsvinne, eller reduseres til det helt minimale. Er jo verdt et forsøk, hvis du absolutt må ha kassa ved siden av skjermen.. Lenke til kommentar
v0id Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Har samme problemet jeg også, jeg ser at bildet flimrer litt, akkurat som når man avmagnetiserer. Må nok bare flytte kassa litt lenger unna.. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hadde du søkt hadde du funnet ut dette uten og lage en ny tråd. JA den får skkermen til og "vibrere". det merkes på min crt men ikke lcd skjerm. Jeg her prøvd og pakke pumpa inn i stål men hjalp ikke. ikke på den avstanden skjermen er på her hvertfall. Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 min waterchill pumpe slår inn på skjermen om den står nermere enn 20 cm fra 22" Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kanskje det går hvis du pakker den inn i et heldekkende lag metall, f. eks fluenetting, og så jorder nettingen? Jeg er ingen ekspert på dette, men det kan kanskje funke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå