John-86 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Hei Har en macbook jeg har problemer med og få fikset slik at den ikke logger seg in på server, noe som jeg har merket den ikke fungerer som den skal, har egentlig ikke kompetanse til og fikse denne selv, så jeg prøver heller dette Er det mulig og få endret internet instillinger til og vise riktig søkeresultater? når jeg søker etter -Rihanna Twitter October 2011 så kommer dette frem Søkeresultate stemmer ikke, noe som er lett og se ved og se på hvilke resultater som kommer opp Noen her som vet hvordan jeg kan få ordnet dette? må kunne være mulig og få ordnet en instilling slik at det er mulig og få frem resultatene slik alle andre gjør Endret 6. mars 2013 av JohnErik86 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Det er ikke innstillingene på din maskin som avgjør hvilke treff du får. Både hvordan du søker og søkemotorens SEO vil rangere treffene dine og det handler vel også litt om hva du har søkt på før og hva google vet om deg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå