Kim'Ern Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg har akkurat for en uke siden blitt ferdig med gaming rigen min, mine spesifikasjoner er: Min Data: - Intel Core i7 3930k - Evga Gtx 690 - 2x OCZ Vertex 4 256GB - Asus Sabertooth X79 - 16 GB Kingston HyperX 2400mhz Jeg fikk installert min nye beauty altså gtx 690'en, men når jeg fikk installert alt windows og alle programer drivere så spill til slutt så kommer jeg på World Of Warcraft, er på min warrior i Stormwind City alt er på ultra multisampling x8 og dx11 aktivert men da ser jeg fps'en jeg har og den er horribel Da lurer jeg på hva i heite hulleste kan være årsaken til dettte, alle drivere er oppdatert all programvare er orginal for en gang skyld, og alt er splitter nytt. (Note) - jeg hadde brukt det gamle skjermkortet GainWard gtx 470 mitt før jeg fikk dette nye skjermkortet , og da fikk jeg reasonable fps på wow i stormwind etter jeg tuna spillet med det der Nvidia experience ultra ikke multisampling da, så får jeg 60-110fps i stormwind med det nye gtx 690 der alt er på multisampling og slik så er fps'en rett og slett horribel ned i 19fps ifra 19fps til 81fps det skal vel ikke være slik på et 7,5k kroners skjermkort? Kan det være noen av komponentene som er ødelagt? Kan det være noen drivere som skjærer seg? Kan det være noe med oppsette i seg selv som er dårlig? Kan det være en dårlig installasjon? På den gamle stationære jeg hadde som jeg fikk i konfirmasjons gave, så installerte jeg pcen på ny hver 3 måned bare fordi jeg er paranoid vet ikke egentlig hvorfor men iallefall så hadde jeg noen ganger der jeg kunne ha en såkalt god installasjon som jeg kaller det der jeg kunne bruke fraps uten alt for mye problemer, så kom den dårlige der jeg såvidt kunne bruke spillene på medium der jeg før kunne kjøre dem på max (det er noen år siden) (Note når jeg fikk skjermkortet nå for noen dager siden så var det herpa under transport (takk proshop.no) der de bare hadde pakt den inn i gave aktiv papir en pakke til 7500kr for noen duster men kan det ha noe med saken og gjøre kaster bare ut all informasjon jeg kan her for og få aller best hjep ifra dere) Skjære interwebz help me a fellow nerd in need of help Lenke til kommentar
Kim'Ern Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg har også et Avermedia Livegamer Hd C985 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 - jeg hadde brukt det gamle skjermkortet GainWard gtx 470 mitt før jeg fikk dette nye skjermkortet , og da fikk jeg reasonable fps på wow i stormwind etter jeg tuna spillet med det der Nvidia experience ultra ikke multisampling da, så får jeg 60-110fps i stormwind med det nye gtx 690 der alt er på multisampling og slik så er fps'en rett og slett horribel ned i 19fps ifra 19fps til 81fps det skal vel ikke være slik på et 7,5k kroners skjermkort? Hva mener du her? Husk å bruke punktum og komma 2 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Hva med å prøve å teste kortet i andre spill. Hvis du har det samme problemet i andre spill er nok kortet delvis defekt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Støtter WOW SLI da? Lenke til kommentar
C2D Skrevet 11. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2013 Sett ned shadowquality til high, så og si ingen forskjell på grafikken bare en god forskjell på fps. although du bør crosschecke grafikkortet på andre spill for det hørtes rart ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå