earejob Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Gidder dere bruke 1 min av livet deres på å svare på en spørreundersøkelse angående snusing og røyking blant unge? Jeg hadde satt utrolig stor pris på det! Ps, du trenger ikke signe noe sted. http://questionpro.com/t/AJvrsZPJE8 Endret 6. mars 2013 av earejob Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg krysset på "begge" på "Bruker du eller har du brukt tobakk" - på neste side fikk jeg spørsmål om hvor mange snus og røyk det går daglig. 0 snus for min del, men det var ikke et valg.... Just sayin. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Har svart, men merket samme problemstilling som Knewt.. Har sluttet med snus, alikavell var minste alternativ 1 Lenke til kommentar
earejob Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg krysset på "begge" på "Bruker du eller har du brukt tobakk" - på neste side fikk jeg spørsmål om hvor mange snus og røyk det går daglig. 0 snus for min del, men det var ikke et valg.... Just sayin. Veit, dette er bare en kjapp oppgave jeg trenger tall på, ikke en blod seriøs bachelor oppgave. jeg har allerede skrevet oppgaven. takk for at dere tok dere tid til å svare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå