Kurt Lekanger Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 ...men du må vente til over sommeren for iPhone 5S, hevder kilder.? Ny iPad allerede i april Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg kommer til å kjøpe iPad 5! 1 Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 ...Og jeg har vært her på forumet i 10 år! 4 Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) meh, er i 2014 tablett blir interesant på ytelsefronten & design. 64-bits ARM prosessorar og fysiske knapper på skjermen! (søk tactus på youtube) Endret 6. mars 2013 av Eslu Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Å sorry, kjøper ikke iPad 5 allikevel da..!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Og som vanlig er en artikkel om Apple produkter kjemisk fri for referanser eller kommentarer om andre selskapers produkter. Det stikk motsatte er selvfølgelig gjeldende om Samsung, HTC, Nokia, etc, etc kommer med noe nytt. Da skal det gjerne nevnes i tittelen noe om Apple, selv om produktet ikke har noe med saken å gjøre. Skjerpings! 3 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 ...Og jeg har vært her på forumet i 10 år! Me toooo! Hadde ikke tengt over det før du sa det (Y) Lenke til kommentar
Primalien Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Har Iphone5 nå og tror ikke jeg kommer til å bytte til Iphone 5S Lenke til kommentar
Tiller1K Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det blir spennende å se om Apple aksjen kommer under 400. Den skal i allefall ikke opp etter disse nyhetene... Lenke til kommentar
Newton Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det blir spennende å se om Apple aksjen kommer under 400. Den skal i allefall ikke opp etter disse nyhetene... Nei, for det er jo fryktelig negativt med rykter om at nye og forbedrede produkter er underveis... Mange indikatorer tyder på at Apple-aksjen er verdsatt alt for lavt for tiden, men det er stort sett kun av interesse for de som gambler på aksjemarkedet, og ting som egentlig ikke spiller noen rolle for oss som bare er kunder av selskapet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 At det kommer nye og forbedrede produkter er jo en selvfølge, og selvsagt ikke noe som driver opp aksjeprisen i seg selv, det er om de nye forbedrere produktene lever opp til forventingene som bestemmer. Når det er sagt skjønner jeg ikke helt hvorfor dette er nyheter som skulle bringe aksjen ned, men hvem vet med spekulanter. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg