Gå til innhold

Er det mulig å prioritere enheter?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på en ting. Jeg har en bra gaming pc som jeg kjøpte før vinteren, og jeg har også nytt nettverk (Get L 70 mb/s :green: ) som er en Cisco EPC3925 router. Jeg har admin passord og IP til min PC.

Så har jeg et problem, hvor når jeg spiller har jeg rundt 50 ping, så hopper den til 300 fordi familien min streamer filmer over nettet (netflix, youtube etc.)

Er det mulig å prioritere min datamaskin over de andre sine? For eksempel at jeg får mer "internett" enn familien min :roll:

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

hei, jeg har samme problem hjemme bare at vi har et rævva internett på 2.67 mb/s og det er helt greit å spille når det kun er min pc koblet til internettet, men når en til gjør det, da blir jeg koblet av serveren til spillet og får beskjed om at internettet er for tregt...

Jeg har hørt at det er mulig å prioriterte andre pcer på nettverket sitt og skulle gjerne fått prioritert de andre datamaskinene bak min slik at det ikke lagger for meg som det gjør nå. vi har en Telenor Zyxel.

Lenke til kommentar

aner ikke, men jeg vet at det er et program som starter Q og har to andre bokstaver men jeg husker ikke helt hva det heter og det er for å prioritere enheter koblet til nettverket, men jeg finner ikke ut av hvor det er eller hva det heter.. noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...