Cuneax Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Japanere viser fram et system som skal beskytte passord.Hvilken musepeker er min? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Å dette bruker de tid på? Ser ut som et skikkelig klønete opplegg Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Å dette bruker de tid på? Ser ut som et skikkelig klønete opplegg Fungerer ihverfall til dèt det er ment, bruker du tastaturet kan folk lettere se hva du trykker inn. Jeg personlig ville ikke ha brukt systemet selv, men er sikkert noen som kunne fått bruk for det. Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Kan man ikke bare droppe passord og heller bare sette opp et skilt? "Forbudt for andre enn Navn Etternavn å bruke denne maskinen.". Akuratt som hvordan et "Det er forbudt å tråkke på gresset"-skilt gjør det fysisk umulig å trå på plenen. Det funker ihvertfall godt på svensker og tyskere. Et forbudskilt gir et slags usynlig kraftfelt rundt det forbudte objektet. 3 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hvis noen vil observere pin-koden så er det bare å observere de relative muse-bevegelsene, og med en slik løsning er det lettere å se at noen holder på med å taste inn en pin-kode. Dette hjelper heller ingenting for key-logging eller passordstyrke. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 med unntak av en kort 4-siffer pin på numpad skriver jeg for fort til at noen kan se hva jeg skriver inn av passord, spesielt siden jeg konsekvent bruker 8+ siffer alfanumeriske passord, og gjerne 12+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg