Gå til innhold

[Løst] Autosynkronisering mellom ekstern disk og pcen - mulig?

Anbefalte innlegg

har en ekstern hardisk, men har lyst å ha sånn skuratt som på google disk slik at når jeg kobler til harddisken til pc-en så blir inhold som jeg har oppdatert på dataen men ikkje på harddisken auto oppdatert vet ikkje om det er mulig eller no men vil ha den sånn stress å sjekke hvilke filer er anerledes på harddisken eller på pcen XD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker programmet syncovery til å gjøre slikt. Men det krever jo at du starter programmet og starter oppgaven.

Kan jo være det finnes noen enklere programmer som bare lar deg f.eks ha en snarvei på skrivebordet. Som du starter når du setter disken i pcen.

Kan også lages noen få linjer i ledetekst som gjør oppgaven gratis....

Lenke til kommentar

ok hvordan bruker og laster jeg ned det. link takk, må jeg legge det på harddisk og da eller bare på pc og så oppdaterer den filer med same navn eller no sånn. eller åssen funker det ?

For synkronisering på Windows bruke jeg neste bare "allway sync" utrolig bra program med mange muligheter, enkelt å bruke også.

Lenke til kommentar

Du har hørt om Google? Han trenger jo ikke å poste en link, når det programmet er det første som dukker opp når du søker på det på google.

Vil du at noen skal komme hjem til deg å fikse dette også? Greit å gjøre litt selv vel? :realmad:

• Liker 3
Lenke til kommentar

ok hvordan bruker og laster jeg ned det. link takk, må jeg legge det på harddisk og da eller bare på pc og så oppdaterer den filer med same navn eller no sånn. eller åssen funker det ?

... ingen årsak, hjelpe gjerne veit du, spesielt når folk huske å takke >.<...

Download er første linken vis du google det( "allway sync" ), på youtube finnes det mange tutorial's vis du virkelig ikke klare å finne ut av det sjøl. bare søk "allway sync tutorial"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...