tsiluvatar Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 hei. jeg er atten år, kommer fra tyskland og vil begynne å studere i norge i 2014. har regnet ut mine skolepoeng og lurer på om språkpoengene. jeg vet at man får språkpoeng for språk som var ikke obligatoriske. i videregående hadde jeg tysk, engelsk, spansk og gammelgresk. tysk var det eneste språket som var obligatorisk. samordna opptak sier at jeg får ingen poeng for gammelgresk. dessverre. men tror dere at jeg får poeng for spansk og engelsk? er det noen som vet noe om det? på forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
Fredtu24 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 "Du kan ikke få språkpoeng for obligatoriske fag. Du kan heller ikke få språkpoeng for engelsk, latin, gammelgresk eller skandinaviske språk." Tok du spansk som privatist? nivå? Lenke til kommentar
tsiluvatar Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 nei. jeg tror nivået er b1. fire timer per uke. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 nei. jeg tror nivået er b1. fire timer per uke. Er ikke det tyske skolesystemet som et helvete? Lenke til kommentar
tsiluvatar Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 kanskje! mye stress. siden noen år er det bare to år med videregående Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå