Betty2 Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg tenkte å kjøpe meg et billig nettbrett, siden dagens nettbrett ikke lever 100%opp til mine ønsker, tenker jeg at jeg kan kjøpe noe billig greier mens jeg venter. Nå ser jeg at ainol selger til 749kr. er det noen her som har erfaringer med Ainol novo legend 7"? eller ainol novo hero ll 10"? Er intresert i både gode og dårlige erfaringer. Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg har ikke noen erfaring med disse to, men det har jeg med Ainol Novo Paladin 7. En rask konklusjon om den: ET DRITT BRETT. Nesten ingen kompatible apper, ikke mulig å innstalere .apk filer uten rooting,nesten umulig å roote. Og i tillegg kom den med halv-defekt touch. Kjøp heller et Anndersson brett fra NetOnNet.no eller Acer Iconia Tab B1 Lenke til kommentar
olabri Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Har kjøpt et Ainol Novo Hero 10, og er MEGET fornøyd med det. Må trikse litt med konfig filer for å få tilgang til alle apper, samt mangler gps og lading via usb, men har en helt fantastisk skjerm samt kjører alt eg har kasta på den silkemykt. den kosta 1600,- og hadde leveringstid på ca 3 uker. Lenke til kommentar
olabri Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg har ikke noen erfaring med disse to, men det har jeg med Ainol Novo Paladin 7. En rask konklusjon om den: ET DRITT BRETT. Nesten ingen kompatible apper, ikke mulig å innstalere .apk filer uten rooting,nesten umulig å roote. Og i tillegg kom den med halv-defekt touch. Kjøp heller et Anndersson brett fra NetOnNet.no eller Acer Iconia Tab B1 Andersson er vel ikke bedre enn ainol. Er vel egentlig rebrandet pipo brett ifølge ryktene. Eg har som sagt over Ainol Novo Hero 10, og synes kvaliteten er helt ok. Den var ferdig rootet, med CWM recovery installert. Kompabiliteten på appene fikses lett ved å si at den den er en S2 (samme SOC) Lenke til kommentar
tingo Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Har kjøpt et Ainol Novo Hero 10 Dual-core utgaven? Eller quad-core? Lenke til kommentar
olabri Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Dual-core utgaven? Eller quad-core? dual core Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Spytt i ett par hundrelapper mere å kjøp dette: http://www.proshop.no/iPad-og-tablet/ASUS-Google-Nexus-7-2392161.html Så er du sikker på at du har noe som funker bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå