Gaston Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hei Jeg har en gammel Toshiba bærbar datamaskin med Win Vista. Jeg fikk et tips om å heller innstallere Win 7 siden det krever mindre (minne etc.) enn Vista. Stemmer dette, og burde jeg gjørt det? Jeg har en Toshiba Equium Takk for svar Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hei Jeg har en gammel Toshiba bærbar datamaskin med Win Vista. Jeg fikk et tips om å heller innstallere Win 7 siden det krever mindre (minne etc.) enn Vista. Stemmer dette, og burde jeg gjørt det? Jeg har en Toshiba Equium Takk for svar Windows 7 har mer effektiv minnehåndtering, så svaret er forsåvidt ja. Ikke at jeg ser noen grunn til å installere Vista uansett da det er 3 generasjoner gammelt. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Det stemmer at du vil merke en god forskjell i å installere win 7/8 på maskiner som er 2-3 år gamle og har Vista installert. Har vel hjulpet 3-4 med det som er ganske fornøgd med den oppgraderingen. Slutt på blåskjermer også for noen som slet med det i Vista.. 1 Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg merket ikke noe forskjell når jeg gjorde det Men så bruker jeg jo bare den maskinen som server da Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Okei, da får jeg ta å prøve Win7 og satse på at maskinen faktisk blir litt kjappere Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Okei, da får jeg ta å prøve Win7 og satse på at maskinen faktisk blir litt kjappere ta backup av hele disken først så du kan nedgradere hvis det ikke virker Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 ta backup av hele disken først så du kan nedgradere hvis det ikke virker Will do! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå