Sondre G Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Hei jeg lurte på hvordan retur sericen er på Dustin Home AS. hørte att den er helt elendig. jeg kjenner en sendte inn ett skjermkort i vinterferien og har enda ikke fått nytt eller pengene tilbake pga dei måtte prøve det osv for å finne ut problemet.. bare lurer pga jeg sendte inn ett skjermkort for ett par dager siden og er litt redd for att jeg ikke får det før TG13. Endret 6. mars 2013 av Sondre G Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Dersom du returnerer ett produkt som er dekt av reklamasjonsretten, og det vil ta mer enn en uke å få det tilbake, kan du kreve å få ett erstatningsprodukt som du kan låne inntil du har fått tilbake ditt eget produkt (Forbrukerkjøpsloven §30) Endret 6. mars 2013 av ventle Lenke til kommentar
Sondre G Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 ja ok takk for svar viss det tar mer enn 1 uke så får jeg bare spør om jeg kan låne ett til jeg får nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå