güner Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Har falt for utseende til disse høyttalerene fra komplett. Skal bruke de til musikk og gaming på arbeidsrommet. Rommet er ca. 15kvm stort. Er det noen som har testet disse? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg har prøvd dem, spillte pent men begynnte lett å rumle/skurre i bassen når jeg skrudde opp litt. Blir sånn "papp" lyd. Vil ikke anbefale den viss du er en som liker å spille høyt. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Har ikke hørt dem selv, men en kompis av meg som har dem, sier at de har helt grei lyd. Det er ingen HiFi, og det er viktig å huske på. Om du skal game, som du skriver, vil jeg anbefale et 4.1-sett. Creative Inspire 4400 er på ekstrem-tilbud hos MPX.no nå, og det kan jeg personlig anbefale. Det er konge-bra (spesielt i forhold til prisen), dog stadig ingen HiFi. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Må jo si at headphones passer helt klart best til gaming, ihvertfall fps-spill, er umulig å orientere seg skikkelig med høytallere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå