TigerJack Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Nikons nye 80-400 er lansert. Prisen i Norge ligger pr. i dag på 21.790,-. Påkostet en del i forhold til forgjengeren med bl.a. fokusmotor og Nano-belegg. Men skal innrømme at jeg synes prisen er meget høy..... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Ja, du kan lese mer om dette i artikkelen på Akam, med tilhørende artikkeltråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1493804 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Ja, du kan lese mer om dette i artikkelen på Akam, med tilhørende artikkeltråd: http://www.diskusjon...owtopic=1493804 Er ikke det en superzoom da, alla 18-200 ? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Er ikke det en superzoom da, alla 18-200 ? Nei, det er bare at artikkelforfatter ikke kan forskjellen på superzoom og supertelezoom... EDIT: Smilien uteble... Endret 7. mars 2013 av Cilleron Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Nei, det er bare at artikkelforfatter ikke kan forskjellen på superzoom og supertelezoom... ....eeeeller bare skrev feil i farten. 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Og har fått det påpekt, men bare fått rettet artikkelen, og ikke tråden. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Og har fått det påpekt, men bare fått rettet artikkelen, og ikke tråden. Når først emnetittelen er etablert har verken jeg eller journalistene tilgang til å endre den, dessverre. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Når først emnetittelen er etablert har verken jeg eller journalistene tilgang til å endre den, dessverre. Bare trådstarter og moderatorer som kan det, antar jeg. Kanskje etablere et system hvor dere avtaler med skribentene at det er ok å bruke moderatorene på diskusjon.no til å rette trykkleifer i artikkeltrådene, hvis skribentene selv er offline? Ikke det at det betyr _så_ mye, da, og i hvert fall ikke i dette tilfellet... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Nei, det er bare at artikkelforfatter ikke kan forskjellen på superzoom og supertelezoom... Ok, så bare på trådtittelen og regnet med at en superzoom var akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå