Gå til innhold

? Apples iWatch kan revolusjonere mobilsikkerhet

Anbefalte innlegg

Jeg har nøkkelløs nøkkel til min bil. Kunne tenkt meg at det ble en kryssplattform synkronisering mellom slike klokker og andre enheter, slik at jeg kan låse opp og starte bilen bare jeg har klokken på armen.

Samme med husdøren og alle andre elektroniske doingser som kan være smart å låse.

Poenget måtte like vel være å lage en standard for tilkobling, slik at jeg slipper 10-15 klokker.

En slik klokke fra apple vil bare være kult om du har alt av appleprodukter fra før, og ikke vurderer å prøve noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Revulosjenere er vel å ta noe som finnes fra før, og gjøre det bedre og mye mer interessant.

I så måte har jo Android revolusjonert markedet for mobil og nettbrett på en måte ingen andre har klart før dem. Det selges i dag flere Androidenheter pr måned enn det har vært solgt windows, osx eller ios-baserte enheter noen sinne. Ikke bare knuser de konkurrentene, tillegg har de bragt oss fra tunge, låste dyre OS til et åpent, lite krevende OS som er gratis. DET er revolusjon det.

Hvordan var mp3 markedet før iPod?

Noe sier meg at du ikke er gammel nok til å huske det. Jeg kan jo opplyse deg om at det var et enormt mangfold, og at det var vanlig å ha en MP3-spiller. "Ingen" stod i kø for å se hva apple hadde planer om å lansere.

Hva som ville skjedd dersom ikke iphone var blitt lansert... antakelig omtrent det samme som det som allerede har skjedd, men Windows CE, senere Windows phone, RIM og Symbian ville nok vunnet på det, så det at vi i dag har bare to dominerende mobile OS er trolig den viktigste følgen av iphone.

Lenke til kommentar

Dette blir for dumt. Å si at Apple ikke med sannsynlighet kommer til å revolusjonere klokkemarkedet pga. pebble blir som å si at iphone ikke revolusjonerte mobilmarkedet pga nokia 3210 og journalister derfor burde holdt seg for god til å "hype den opp". Hva er poenget ditt annet enn å kverulere egentlig?

Å gå til angrep på meg for ikke å ta for gitt at apple kommer til å revolusjonere klokkemarkedet faller i grunnen på sin egen urimelighet.

Ellers har jeg ikke nevnt Nokia 3210. Hva er poenget ditt annet enn å kverulere?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...