Gå til innhold

Atter en tråd stengt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er helt greit at tråden ble stengt. Spørsmålet han stillte har ingenting på harware.no forumene å gjøre. Uansett så har ikke denne brukeren noe med hvem som bruker ulovelig kopiert programvare, men mest av alt virker dette spørsmålet som "fisking" for min del.

Det er selvfølgelig mulig at tråden ble stengt bare på grunn av at ordet warez ble brukt, men i det ordet var ferdig- stabla synes jeg at jeg brukeren befant seg på slakk line over syltynn is..

Lenke til kommentar
Å lage en tråd om at en annen tråd er stengt er også en smule idioti. Ren, unødvendig syting. Vil du gruke forumet, så følger du reglene. De fleste klarer det helt fint, og regelbøying er bare tull.

Mvh.

S.

Jeg følger reglene, og det gjorde han også. Alle er så opptatt av å følge retningslinjene, og han brøt de faktisk ikke. Han spurte ikke hvor han kunne få tak i slikt, men HVEM som bruker slikt.

Dersom du tror at ingen her på forumet bruker warez så snakker vi om idioti.

Lenke til kommentar
Hovedpoenget i tråden var "warez". Den ble da stengt fordi den står i strid med reglene for forumet. Var dette vanskelig å forstå?

Det er ikke omfattet av regelverket å stille spørsmålet HVEM. Du bør lese reglementet du viser til før du bruker en sarkastisk tone du åpenbart ikke har grunn til å benytte.

Lenke til kommentar

Neo_the_one sporte med en veldig useriøs tone, med mange skrivefeil og diverse, ikke noe som antyder at han skal bruke informasjonen til et eventuelt skoleprosjekt :)

men slike problemstillinger skal uansett ikke forekomme på et seriøst forum som gamer.no , og det må bare Alle respektere, vanskeligere er det ikke!

Lenke til kommentar

For øvrig henviser jeg til punkt 10 i retningslinjene:

Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Hatposter og uthenging av moderatorer fører til utestengelse.

Lenke til kommentar

Denne tråden blir også stengt. Tilbakemelding eller klager til moderatorer/administratorer skal tas via PM eller til [email protected], noe som også går frem klart og tydelig i retningslinjene.

Når det er sagt. Hvem har behov for å vite hvem som laster ned warez? Det er jo ulovlig uansett. Er det interessant å vite hvem som raner banker i Norge? I så fall kun for å kunne arrestere forbryterne. Jeg er sikker på at hvis jeg ikke hadde stengt den nå, hadde det ført til at enda flere hadde blitt utestengt fordi de sa noe dumt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...