Pingo68 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Finnes i alle fall en del nordmenn på hordesiden, om ikke annet. Deriblant meg, i alle fall med en char. Lenke til kommentar
MariusPedersen Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Finnes i alle fall en del nordmenn på hordesiden, om ikke annet. Deriblant meg, i alle fall med en char. Kult=) Er primært horde der jeg og Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kult=) Er primært horde der jeg og I Foundation finner du en hel haug :-) Der holder mine gamle guildies til etter at vi forlot Aszune. Lenke til kommentar
Izayoi Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Leste feil, never mind Endret 14. mars 2013 av Izayoi Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Det er vel ganske mange norske på Draenor, meg selv blandt annet. Sponset av Nav, Norsk Guild, Originz, The Forgotten Kingdom er helnorske såvidt jeg vet. Så er det mange skandinaviske guider med noen i, + litt randoms her og der. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Trenger healers og dps til guildet jeg er i forresten, så om noen er interessert er det bare å sende meg en beskjed her eller ingame. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Trenger healers og dps til guildet jeg er i forresten, så om noen er interessert er det bare å sende meg en beskjed her eller ingame. Sendte inn en søkndad til guilden din nå. Venter spent på svar. Endret 4. april 2013 av Gnålern Lenke til kommentar
Andreas_NorskGuild Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Hei. Jeg er GM for Norsk Guild. Vi er en relativt stor helnorsk guild på Draenor (Horde). Vi raider fast (3-4 ganger i uka). Vi kjører et fast progresjonsteam (10-11 spillere). trenger muligens 1-2 healere, akkurat nå raider vi ToT og har 2/12 så langt. Vi har også et raid team 2 som for tiden prøver å få flere med på raiding. Da hovedsaklig msv, hof, toes for å få flere til å raide. Hjemmeside: http://norskguild.enjin.com/home Denne er nettopp startet, så er ikke så mange registrerte brukere der. Gjerne kom med spørsmål om noen har lyst på en invite Endret 26. april 2013 av Andreas_NorskGuild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå