Svampebob Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Noen som har prøvd disse chipene og vet om det funker? Eller er det bare sånn at den lurer dataen og gir mer fuel og luft? Uten å øke effekten noe særlig? http://viewitem.eim.ebay.no/SpeedChip-Audi-A4-B6-19-TDI-PD-Diesel-130-BHP-Chip-Tuning-Box/140915190769/item Lenke til kommentar
Indian Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg satt denne i bilen og den funket bra men dieselforbruket økte noe. Jeg tror bilen fikk mer diesel og luft og det ble not svart røyk under akselerasjon. Prisen var ca 400 kroner inkludert porto. Jeg får ikke lime inn linken fra ebay.....søk etter chip box. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Hmm, vis diesel forbruket øker tror jeg at jeg står over å går for å få den chippet skikkelig istede for:) Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Syntes denne chippen så veldig enkel ut utifra kontaktene på den. Denne her sitter nok bare og manipulerer signalene til dysene/dieselpumpa e.l så det er forsåvidt ikke en ordentelig chip. Skeptisk! Lenke til kommentar
Indian Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Til slutt fikk jeg Ultimo til å skrive om ECU og bilen går som et skudd og forbruket gikk ned fra 9 til 7,5 liter/100 km. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Er vel en grunn til at disse boksene kalles "sotboks". Lenke til kommentar
Indian Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Sotboks er riktig navn for disse boksene. Jeg merket noen bedre effekt men det var pinlig å røyklegge en Golf 2 som kjørte bak meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå