Ed Hunter Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Likte både Moon og Source Code, så i likhet med Raimi så er eg optimistisk på regissøren. Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Nå vet vi ikke alle detaljene, men Raimi likte altså ikke Blizzard's manus, så han fant ut at han skulle skrive sin egen Warcraft-historie?? Filmen skulle riktignok ikke skildre hendelser fra f.eks WoW, men uansett må noen av de kjente figurene med, og da skal man helst ha veldig god peiling på Warcraft før man trer igang. Det tror jeg egentlig ikke Raimi hadde! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Tar det virkelig 9 måneder å lage ett foreløpig manus? De andre filmene jeg har sett med raimi innvolvert virker ikke akkurat som historier som trenger 9 måneders hardt arbeid. AtW I potensielle milliardinvesteringer pleier man nok å ta seg litt tid ja. Et godt strukturert manus er ingen lett sak å få til. Det er en uhyre pirkete affære, det er litt som å skrive en god roman via Twitter med alle hensyn som må tas. Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Blizzard, som ønsker stålkontroll, sammen med regissøren av source Code lover godt. Men av mange opplagte grunner er jeg i likhet med mange andre svært skeptisk, men det er foreløpig ingen grunn til at dette ikke skal bli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå