Christian83 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hei, Har en del problemer med at det dukker opp varsell i statusfeltet øverst på telefonen (Android-telefon, Motorola Defy). Reklamen er fra "giftcard-prizes.com" og kan komme flere ganger hver dag. Hvis man trykker på varselett så kommer det opp et vindu med at man har vunnet osv. og kan trykke ok. Har selvfølgelig ikke turt å trykke ok. Noen som kjenner til problemet og vet hva en kan gjøre for å bli kvitt det? Mvh Christian Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Det har sannsynligvis fulgt med en app. Avinstaller alle apps du ikke bruker å se om problemet blir borte. Lenke til kommentar
jic Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Instsaller denne appen https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brosmike.airpushdetector&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5icm9zbWlrZS5haXJwdXNoZGV0ZWN0b3IiXQ.. så vil den fortelle deg hvilken app det. Lenke til kommentar
Christian83 Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Tusen takk for raske svar! Det funket som bare det, men måtte bruke en annen app en amnefalt her til å finne det :-) Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Velkommen til Android. Kan du utdype det? Har ikke vært borti slikt, med min snart 4 år, med Android, og fire forskjelige mobiler. Edit: Tror faktisk det har skjedd en gang... Endret 8. mars 2013 av Will I'am 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Velkommen til Android. Det kan da skje med iPhone også, at apper sender ut reklame som en vanlig varsling på telefonen. Lenke til kommentar
Christian83 Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg husker dessverre ikke hvilken app jeg brukte til å finne ut av det. Men appen som lagde krøll var en kompass-app. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Velkommen til Android. Velkommen til forumtrollet... 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Velkommen til forumtrollet... Neida, jeg bare ønsket velkommen til et Android jeg kjenner. Fornektelse er en fin hest. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Å anta at andre har samme erfaringer som en selv, er en gammel traver .... 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Velkommen til Android. Der du har full kontroll sjølv, istedenfor å bli rævkjørt av Apple 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå