Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[SimCity] - <Diskuland> - Diskusjon.no's SimCity region #3! - |REGIONEN ER FULL|

Anbefalte innlegg

For å oppklare for dere som ikke er med i en av regionene enda:

Dersom dere har lyst til å være med i en ny gruppe må en eller annen ta initiativ til å være guvernør for en femte region, og lage egen tråd for dette. Dere kan få tilgang til samme teamspeaken som de andre regionene.

Dette er nå kun en tråd for region 3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke bekreftet av trådstarter som guvernør, men blir det problemer så sletter jeg bare tråden. Tenkte det var lurt å komme igang med forslag på navn, og hvilken regiontype vi skal ha.

Dette er opp til medlemmene i den regionen, men i og med at ingen andre har meldt seg som guvernør så er det vel ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Vi har lagd en ny region - Diskuland, fordi noen tok flere byer i den gamle.

Ettersom også noen tok feil by og det ikke går an å kicke folk, så kjører vi bare førstemann til mølla (byområde) denne gangen. Men ikke ta mer enn én region da folkens :)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Hvillken server er vi på igjen? #3? Når er det faktisk mulig å komme inn på den evt?

Vi spiller fortsatt på 3eren. Når man har by på serveren, så kommer man inn med en gang. Jeg vet at flere sliter med å komme inn, men om dere først kommer inn en gang, så er dere altså inne for godt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for å slutte å spille spillet, inntil det eventuelt er patchet. Det er simpelten for mange bugs i spillet nå, til at jeg synes det er kjekt å spille lenger. Store byer fungerer veldig dårlig nå, håper det vil fungere bedre i framtida.

Dersom noen av dere ønsker å fortsette å spille spillet slik det er nå, ser det ut til at dere trenger en ny guvernør. Eventuelt kan dere sikkert få plass i en av de andre gruppene, jeg regner med at nokså mange er falt av lasset allerede.

Lenke til kommentar

Forståelig.

I går ble jeg nok en gang kastet ut av spillet da connection falt ut. Kom ikke inn igjen, men fikk heller ingen feilmeldinger. Det bare skjedde ingenting.

Som mange andre har jeg begrenset med tid til å sitte med spill i løpet av en uke. Da er det veldig frustrerende at den tiden skal brukes til å sitte i kø (noe jeg foreløpig ikke har gjort) eller bortkastede forsøk på å koble seg til.

Jeg koser meg forsåvidt med spillet (det lille jeg har spilt), men synes det er mange irritasjonsmomenter og bugs. At simmene ikke har egne hjem, jobber eller andre mønstre er en ting. At brannbilen min (en av fire) står parkert et kvartal unna den brennende bygningen, med tankeboble som indikerer at den leter etter brudd på brannforskrifter, mens bygningen brenner stadig mer før den eksploderer... Det er bare trist. Og veldig demotiverende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...