Aiven Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Navn: SlettOe Origin ID: SlettOe Spesialisering: Det som trengs! Regionstatus: Borgermester Er det EU West 1? Den virker ganske full tbh. Det hadde vært bedre om dere i region 4 lagde deres egen tråd og tok disse avgjørelsene på egen hånd, dersom noen har initiativ til det. Vi i region 3 venter ennå på å få opprettet vår region. Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Prøver å mekke "Diskustan" nå, men fungerer dårlig. Jeg claimer gjerne Washtub fields. Endret 7. mars 2013 av Obi-Wan Lenke til kommentar
Grannez Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har også en venn som gjerne vill være med som ikke kommer hjem før 22 ikveld, men det går vel greit om jeg skriver han opp? Navn: Grannez Origin ID: Grannez Spesialisering: Gambling Regionstatus: borgermester. Navn: yumyumbubblegum Origin ID: yumyumbubblegum Spesialisering: Det som trengs Regionstatus: borgermester. Når er det mulig og bli med og spille? Lenke til kommentar
Theiz Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Navn: Theiz Origin ID: moopoohoo Spesialisering: det som trengs Regionstatus: borgermester Lenke til kommentar
UrgeSoldat Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Navn: Tinnsoldaten Origin: Tinnsoldaten Spesialisering: Får se hva som er på mappet! Regionstatus: Borgemester Lenke til kommentar
SmellyBean Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Navn: SmellyBean Origin ID: SunnyWalrus Spesialisering: Elektronikk / Utdanning / Gambling Regionstatus: Borgermester Edit: Bestemmer vi hvilken server vi skal bruke senere eller? Endret 7. mars 2013 av SmellyBean Lenke til kommentar
dc Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Navn: dc Origin ID: Petteroni Spesialisering: Gambling/det som trengs Regionstatus: Borgermester Endret 7. mars 2013 av dc Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Navn: Nord-Skandinav Origin ID: niffstiples Spesialisering: Utdanning eller arbeidskraft. Kan også ta Politi, brann osv. Regionstatus: Borgermester Lenke til kommentar
MrFleury Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har Region 3 startet? Hvilken server ble det? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har Region 3 startet? Hvilken server ble det? Nei, å komme inn er foreløpig litt som å vinne i lotto. Jeg kom inn en gang, men da lagde jeg region som var «privat». Det viste seg at det var umulig å invitere andre dit, så jeg forsøkte å lage en ny region, men da fikk jeg ikke til å koble til serveren lenger. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Tips til region 4: Dere har en full region uten guvernør, på tide at noen melder seg som det og lager en egen tråd. Lenke til kommentar
MrFleury Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Nei, å komme inn er foreløpig litt som å vinne i lotto. Jeg kom inn en gang, men da lagde jeg region som var «privat». Det viste seg at det var umulig å invitere andre dit, så jeg forsøkte å lage en ny region, men da fikk jeg ikke til å koble til serveren lenger. Er sånn her og, har prøvd å komme inn på Vest 2 i en god stund nå.. Region 3 blir Vest 2? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Er sånn her og, har prøvd å komme inn på Vest 2 i en god stund nå.. Region 3 blir Vest 2? Folk har logga av TS, vi har forsøkt å få til dette i hele dag. Vi prøver igjen i morgen. Server kommer an på hvor det er lett å komme inn i morgen. Lenke til kommentar
ak47noname Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 http://www.jonathancresswell.co.uk/2013/03/review-simcity/ 2 Lenke til kommentar
Hubik Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) hei, om det fortsatt er plass på region 4, så er eg interessert! navn: Hubik Origin ID: hubik123 spesialisering: kultur/turisme/handel eller etter behov regionstatus: borgermester Endret 7. mars 2013 av Hubik Lenke til kommentar
MrFleury Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Folk har logga av TS, vi har forsøkt å få til dette i hele dag. Vi prøver igjen i morgen. Server kommer an på hvor det er lett å komme inn i morgen. Den er grei, ser dem har lagt til flere EU Servere, så håper det gjør susen! Lenke til kommentar
Brogen Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Noen i region 4 må melde seg som guvernør. Ser også at det er flere som vil være med. Dersom noen opretter en region 5, kan jeg hjelpe til med teamspeak. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) editert. Endret 8. mars 2013 av Aiven Lenke til kommentar
SmellyBean Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Kan melde meg som guvernør, så oppretter egen tråd nå. Edit: Laget egen tråd for region 4: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1494417 Er ikke bekreftet av trådstarter som guvernør, men blir det problemer så sletter jeg bare tråden. Tenkte det var lurt å komme igang med forslag på navn, og hvilken regiontype vi skal ha. Endret 8. mars 2013 av SmellyBean 1 Lenke til kommentar
Colb Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Navn: Colb Origin ID: Kalminar Spesialisering: Det som trengs! Regionstatus: Borgermester Jeg vil og! Opprette region 5? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå