pjuskn Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 meh eu west er down atm -.- Lenke til kommentar
sennas Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Ok, da kjører vi det. Åpner serverne klokka tolv? Satser på å kalle regionen Diskustan dersom ingen har mye i mot det. Snappet navnet opp fra region 2, de skal bruke Las Diskus. Ingenting i mot Diskustan. Lenke til kommentar
Brogen Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Ingenting i mot Diskustan. Bra noen liker forslaget mitt ihvertfall.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) editert Endret 7. mars 2013 av Aiven Lenke til kommentar
sennas Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Ok, da har jeg satt opp en liste over hvem som skal hvor. Merk at det er lov å bytte med hverandre - er begge enige, kan dere bytte sted. Regionen heter Discovery Delta. Sawyer's Crossing - ledig Huckleberry Island- ledig Harper Plains - Borgen Thatcher Overlook - uteligger1 Cottonwood Forest - ColdIce Magnolia Wetlands- ledig Honeysuckle Marsh- ledig Willow Woods - Woltox Rising Sun Valley - DaMole Barleycorn Point - ledig Stackolee Ravine - ledig Cotton Bend - ledig Washtub Fields - Aiven Spooner Plains - Brusglass Jugband Hills - ledig Kazoo Basin - ledig Sawyer's Crossing - ledig Sennas/vornese - Jugband Hills Maytrics - Kazoo Basin Endret 6. mars 2013 av sennas Lenke til kommentar
ak47noname Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Magnolia Wetlands Navn: ak47noname Origin ID: ak47noname Spesialisering: vet ikke Regionstatus: Borgermester. Endret 6. mars 2013 av ak47noname Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Vi har ikke kommet inn ennå, jeg tar kvelden. Avvent nærmere info om hvor vi skal spille, mulig noen av gutta ordner det i natt. Det gjør ingenting om dere spiller litt for dere selv, mens dere venter på at vi skal få regionen opp å gå - man kan ha så mange byer man vil på spillet. Endret 6. mars 2013 av Aiven Lenke til kommentar
pjuskn Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) dunno navnet på engelsk ettersom jeg har det på retard norsk (Storslettene). men spottet med mest olje gief !! Endret 7. mars 2013 av pjuskn Lenke til kommentar
pontern1 Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Hei folkens! Har en del erfaring fra Sim city tidligere, driver nå å frisker opp kunnskapen, nettop ferdig med tutorial. Kommer til å spille dette spillet mye fremover. Pontern1 || bovjer|| borgemester|| Hva som helst som er ledig. Si ifra hvis det fortsatt er mulighet for å joine. Lenke til kommentar
Rugboy Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Navn: Rugboy Origin ID: Rugboy87 Spesialisering: Er newbie, så det er samme for meg. Det som trengs! Regionstatus: borgermester. Håper det er plass til meg óg! Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Navn: stiaros Origin ID: Stiaros Spesialisering: Åpen for det meste Regionstatus: Borgermester Lenke til kommentar
Brogen Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Hei folkens! Har en del erfaring fra Sim city tidligere, driver nå å frisker opp kunnskapen, nettop ferdig med tutorial. Kommer til å spille dette spillet mye fremover. Pontern1 || bovjer|| borgemester|| Hva som helst som er ledig. Si ifra hvis det fortsatt er mulighet for å joine. Navn: Rugboy Origin ID: Rugboy87 Spesialisering: Er newbie, så det er samme for meg. Det som trengs! Regionstatus: borgermester. Håper det er plass til meg óg! Slang dere på i region 4. Kan eventuelt legge dere inn i en av de andre regionene dersom noen melder seg ut. Endret 7. mars 2013 av Brogen Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Navn: Memoen4Ever Origin ID: Memoen Spesialisering: Åpen for det meste Regionstatus: Borgermester Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Vi sitter fortsatt og venter på at serverne skal fungere for alle - akkurat nå er det kun én person på Teamspeak som får spilt. Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Slenger meg på denne. Navn: Prebsor Origin ID: Prebba Spesialisering: Anything goes Regionstatus: Borgermester Lenke til kommentar
SlettOe Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Navn: SlettOe Origin ID: SlettOe Spesialisering: Det som trengs! Regionstatus: Borgermester Er det EU West 1? Den virker ganske full tbh. Endret 7. mars 2013 av SlettOe Lenke til kommentar
Achrysatos Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Navn: Achrysatos Origin ID: Achrysatos Spesialisering: Samme for meg Regionstatus: Borgermester Lenke til kommentar
beelsebul Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Navn: beelsebul Origin ID: beelsebul Spesialisering: Gambling Regionstatus: Borgermester Edit: Som henrikrox får jeg heller ikke logget på vest#1. Logger på vest#2. Endret 7. mars 2013 av beelsebul Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Navn: henrikrox Origin ID: henrikhoe Spesialisering: OLJE! Regionstatus: Borgermester Kommer dog bare inn på vest #2, vet ikke om dere er på vest #1, fant ikke noe info om det Endret 7. mars 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Saphorik Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Kunne tenkt meg å slenge meg med på noe jeg også. Navn: Saphorik Origin: Saphorik Spesialisering: Usikker, men tar det meste utenom søppelmann Regionstatus: Borgermester Prøver å komme meg inn på Europa Vest 2, men får nettverksproblemer ofc. (sitter dog å spiller på nett atm og hører på musikk via spotify.. lattis) Add meg på Origin om du vil. Endret 7. mars 2013 av Saphorik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå