Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Erfaringer med Cipramil?

lottaliten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt Cipramil i perioder og har hatt god effekt av disse. Noen nevneverdige bivirkninger kan jeg ikke si at jeg har opplevd heller, sett bort fra "strømninger" i muskler og ledd hvis jeg har glemt å ta medisinen over et par-tre dager. Dette er et ganske kjent problem når man skal slutte brått, eller glemmer å ta enkelte typer antidepressiva.

Så lenge det bare er for en periode ser jeg ikke så mange ulemper ved å ty til slike medisiner. Som legen min sier kan man se på slike preparater som en krykke man kan støtte seg på til ting har bedret seg, og ting bedrer seg som regel over tid. Det sagt så har mange som sliter med depresjoner/angst svært god effekt av trening/mosjon og riktig kosthold så personlig ville jeg sett på medisinering som en siste mulighet. Hva du har forsøkt og hvor prekær situasjonen er vet du dog best selv.

Lenke til kommentar

Ikke noe utover det at humøret bedret seg etter en stund. Jeg har som sagt ikke vært spesielt plaget av bivirkninger, men på det punktet er vi alle forskjellige. Det tar vel gjerne et par-tre uker før man får full effekt av slike medisiner så man må være litt tålmodig under oppstarten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...