strawberry22 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Hei Jeg må fylle ut en søknad om planlagt behandling innenfor EØS-land (LINK), men siden jeg ikke er norsk, har jeg et problem med å forstå helt tydelig hva det menes med spørsmålet "Hvilket helseforetak har/skulle foretatt behandlingen, dersom det er snakk om ventetid". Hva spør de om? Jeg er ikke sikkert hva betyr "helseforetak" og "har/skulle foretatt" og hele setningen kompliseres enda mer med den ventetid-delen. Kan noen hjelpe meg? Beklager hvis jeg uttaler meg uforstårlig, bare spør om det er noe jeg ikke skrev tydelig. And you can answer in English, it's just occured to me that it may be easier to understand this way Endret 6. mars 2013 av strawberry22 Lenke til kommentar
strawberry22 Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Hvis et helseforetak er et sykehus så mener de i hvilket sykehus skal behandlingen foregå eller hvilket sykehus ble involvert i behandlingen i fortiden? (Det var ikke noen behandling før, faktisk...) Jeg forstår ikke den formen: har/skulle foretatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå