Dj Frost Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Heisann! Noen som vet om det er mulig å få bestilt Shadowlands fra norsk web butikk? Eneste mulighet jeg har er å få det sendt i postoppkrav. Eller er det noen som vet om et sted i Bergen som selger d? Mvh, Frost! Lenke til kommentar
assagab Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 JEg kjøpte det på Spaceworld i Haugesund dagen det kom ut, hvis det er noen spaceworld butikker i Bergen kan du jo sjekke dem Lenke til kommentar
st-gange Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Det selgses vel i de fleste butikker som har dataspill? Helt sikkert en butikk i Bergen også Lenke til kommentar
Baxe Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 kjøpte det på Expert i Åsane, jeg regner med Spaceworld på bygarasjen har det. Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 JEg kjøpte det på Spaceworld i Haugesund dagen det kom ut, hvis det er noen spaceworld butikker i Bergen kan du jo sjekke dem Handlet av meg kanskje?? Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Avalon i Oslo sendte meg Notum Wars på dagen når Digital River rota det til under den lanseringen, hør med dem. Ellers så er SL å finne i de fleste butikkene nå, inkludert Elkjøp, Obs, o.l (Elkjøp har også en webshop du kanskje finner det i, selv om denne er et mareritt) Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå