laneZ Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hei jeg lurer på noen spørsmål med dette systemet ! Vilke komonenter kjøler det ned ? VPU/GPU , CPU ? Brikksettet ? Lurete også på hvor mye jeg burde klare og klokke mitt system med en vapochill ? Vis jeg kjøper meg 2x geil 256 pc 4200 ? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hei jeg lurer på noen spørsmål med dette systemet !Vilke komonenter kjøler det ned ? VPU/GPU , CPU ? Brikksettet ? Lurete også på hvor mye jeg burde klare og klokke mitt system med en vapochill ? Vis jeg kjøper meg 2x geil 256 pc 4200 ? For all del, du må ikke søke på nettet. VapoChill kjøler kun ned CPU. Når det gjelder ditt andre spørsmål, vil du klarer nøyaktig 3503 MHz. Ikke mer, ikke mindre. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hei jeg lurer på noen spørsmål med dette systemet !Vilke komonenter kjøler det ned ? VPU/GPU , CPU ? Brikksettet ? Lurete også på hvor mye jeg burde klare og klokke mitt system med en vapochill ? Vis jeg kjøper meg 2x geil 256 pc 4200 ? For all del, du må ikke søke på nettet. VapoChill kjøler kun ned CPU. Når det gjelder ditt andre spørsmål, vil du klarer nøyaktig 3503 MHz. Ikke mer, ikke mindre. Må du ta av hver gang noen sier noe du ikke helt liker? Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Ontopic: Vapochill kjøler bare ned cpu. Skal du kjøle resten kan du kjøpe waterchill kit for gpu og nb. Hvor mye du kan klokke det, kommer helt an på hva slags system du har. Hvis du forteller litt om prosessoren din og hvor bra den klokker med den kjølingen du har nå, blir det lettere å si ca hvor mye den klokker med vapo. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hei jeg lurer på noen spørsmål med dette systemet !Vilke komonenter kjøler det ned ? VPU/GPU , CPU ? Brikksettet ? Lurete også på hvor mye jeg burde klare og klokke mitt system med en vapochill ? Vis jeg kjøper meg 2x geil 256 pc 4200 ? For all del, du må ikke søke på nettet. VapoChill kjøler kun ned CPU. Når det gjelder ditt andre spørsmål, vil du klarer nøyaktig 3503 MHz. Ikke mer, ikke mindre. Må du ta av hver gang noen sier noe du ikke helt liker? Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Ta av? Hvor har jeg vært uhøflig? Skjerp deg. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hei jeg lurer på noen spørsmål med dette systemet !Vilke komonenter kjøler det ned ? VPU/GPU , CPU ? Brikksettet ? Lurete også på hvor mye jeg burde klare og klokke mitt system med en vapochill ? Vis jeg kjøper meg 2x geil 256 pc 4200 ? For all del, du må ikke søke på nettet. VapoChill kjøler kun ned CPU. Når det gjelder ditt andre spørsmål, vil du klarer nøyaktig 3503 MHz. Ikke mer, ikke mindre. Må du ta av hver gang noen sier noe du ikke helt liker? Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Ontopic: Vapochill kjøler bare ned cpu. Skal du kjøle resten kan du kjøpe waterchill kit for gpu og nb. Hvor mye du kan klokke det, kommer helt an på hva slags system du har. Hvis du forteller litt om prosessoren din og hvor bra den klokker med den kjølingen du har nå, blir det lettere å si ca hvor mye den klokker med vapo. Slik info står i siggen hans. Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hva med å lese testen vår? http://www.overklokking.no/cooling/vann_ak...l_pe/index.html Lenke til kommentar
Josten Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Slik info står i siggen hans. :oops: My fault. Vil tippe ca 3,4-3,7. Men dette avhenger veldig av cpuen din. Men det blir uansett lettere å si noe hvis han sier hvor langt han kommer med sin nåværende kjøling. Kukmo: Når du svarer på en post med dårlig ironi og en spydig undertone synes jeg det er uhøflig. Men dette er da min mening. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 [quote name="jorgenindahouseSlik info står i siggen hans. :oops: My fault. Vil tippe ca 3' date='4-3,7. Men dette avhenger veldig av cpuen din. Men det blir uansett lettere å si noe hvis han sier hvor langt han kommer med sin nåværende kjøling. Kukmo: Når du svarer på en post med dårlig ironi og en spydig undertone synes jeg det er uhøflig. Men dette er da min mening.[/quote] Mhm, det er mye mindre plagsomt når et spørsmål det ikke finnes noe konkrét svar på blir gjentatt i det uendelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå