Joachim_F Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Det begynner med en henrettelse. Derfra blir det bare verre. Les hele saken Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Solgt! høres dritkult ut liker slike strategi spill Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Var et lignende spill fra Tycoon serien - "Prison Tycoon". Dette var også litt moro før, men det er så få funksjoner og forskjellige elementer i spillet at et brett/gjennomspilling av et scenario holder. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 såg spennende ut og hørest ut som fåt deg ein utfordring dette liker man Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Høres ut som Theme Hospital. Flott sniktitt! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Dette så gøy ut. Skal definitivt prøves! Lenke til kommentar
PoTski Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Dette kan jeg bekrefte er helt rått. Husk å ta contracts i starten ^^ Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Var et lignende spill fra Tycoon serien - "Prison Tycoon". Dette var også litt moro før, men det er så få funksjoner og forskjellige elementer i spillet at et brett/gjennomspilling av et scenario holder. Eeep, Ikke knytt Prison Tycoon inn med eller opp mot de "gode gamle" Chris Sawyer-spillene, som vel er det man, om noe, kan kalle "Tycoon-serien". Tycoon-suffikset ble jo brukt over en lav sko på starten av 2000-tallet, og plutselig var det dyrehager, bondegårder, sjukehus, jernbaner, flyplasser og ikke minst fengsler man skulle gjøre seg til finansbaron i. Ikke alle disse spillene var like gjennomførte. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Har spilt det siden første alfa, og det har vært en spennende utvikling. I starten var det såvidt spillbart, og alt var bugs på bugs på bugs. Nå begynnet det å bli veldig spillbart, og det er moro. Utviklerene hører også veldig mye på tilbakemeldinger, og de har blant annet avstemning for hva de skal prioritere fremover. Lenke til kommentar
st3ff3n87 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Gamer.no skrev :"Fengselsversjon av Theme Hospital?" Og der var jeg solgt. 30 velbrukte dollars Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Dette skal kjøpes. Introversions forrige spill har jo vært helt herlige. Lastet nettopp ned "Uplink" til iPad for å få frem gode gamle minner igjen Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 bump Dette spillet er kjøpt og jeg elsker det. Er noen bugs som irriterer meg men blir vel fixet snart. Veldig stabilt og bug fritt for et alpha spill å være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå