griffin95 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hei jeg har en maskin som fikk problem etter at jeg satte inn enda en hardisk ved at jeg ikke nå får startet maskinen med den utvendig på-knappen. Maskin har hovedkort Asus P8Z68-V PRO som har innvendig reset og power knapp og hvis jeg bruker denne så starter alt opp slik det skal, og forsetter å virke fint hvis jeg bruker stand-by modus. Men ved shut-down så må jeg av med dekslet og trykke på innvendig power knapp igjen, har sjekket at jeg ikke har hvert borti noen kabler som går til utv. Power knapp. Og alt virker som det skal hvis jeg kobler fra disken igjen. Håper noen kan hjelpe meg med tips her. Antall hardisker er nå: Kingston HyperX SSD 120GB for windows + Samsung Spinpoint F3 1 TB + Seagate Barracuda green 2TB + og så ny Seagate Barracuda 3TB Den er koblet til riktig 3.0 Gb/S connectors har strøm fra kabel der det er 3 stk. Enheter koblet på. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hvilken PSU har du? Jeg har totalt 4 x Seagate Barracuda, 1 Samsung 840 Pro og 1 Intel X25-M i min PC, pluss Bluray brenner og DVD leser. Ikke noe problem med Asus Rampage IV Formula og en Antec 1000W PSU. Du kan, hvis det er mulig, prøve å koble den nye hard disken til en annen strømkabel. Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Hei jeg har som vist i min signatur: Kingston HyperX SSD 120GB ASUS P8Z68-V PRO Silver Power SP-SS750Modular 750W PSU ATX 12V V2.3, 80 Plus Silver, Modular, 4x 6+2pin PCIe, 11x SATA, Lite-On i5-2500K Fractal Define R3 Noctua NF-P14 Corsair Vengeance 16 GB DDR3 1600 LP SLI 2 x Asus GTX 560 TI 1TB F3 2TB WD Green 3TB Barracuda Ja skal ta å koble fra en av diskene for så å prøve om den siste kommer i gang og power knapp virker, men må ta det senere i kveld. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Du har mest sannsynligvis nappet ut ledningen som kobler strømknappen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Også en stor mulighet ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå