Gå til innhold

Spille BF3 sammen (PC)

Anbefalte innlegg

Hei.

30 år og halvfeit fyr her som søker etter "voksne" spillere for litt teamwork i BF3.

Jeg er nok ikke den beste spilleren der ute, men visst det ikke bryr deg, så legg meg gjerne til: 1982kims

Nå gikk du sikkert inn å sjekket statsa å tenker JESUS for noen forferdelige stats den fyrn der har. Da må jeg bare få sagt at dette kun er en konto jeg har på lån, statsa så værre ut før :p Jeg har kun vanilla maps og B2K foreløpig, inntil jeg får fingeren ut av ræva å kjøpt meg BF3 selv.

Legg meg til så sees vi ute på slagmarken :)

Heihåå

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Hvis man er interessert i en smule mer seriøs spilling, kan jeg nevne at Brigaden kan være et sted å vurdere. Spiller ofte BF3, hvor vi har treninger og klankamper, og ser fram til BF4 ;)

Brigadens spillere er i snitt 24 år, så om du liker å spille med "voksne" spillere er det ikke noe galt i å bli med Brigaden. Alle klanmedlemmene våre er hyggelige uansett anyway, hehe ;)

Lenke til kommentar

Hvis man er interessert i en smule mer seriøs spilling, kan jeg nevne at Brigaden kan være et sted å vurdere. Spiller ofte BF3, hvor vi har treninger og klankamper, og ser fram til BF4 ;)

Brigadens spillere er i snitt 24 år, så om du liker å spille med "voksne" spillere er det ikke noe galt i å bli med Brigaden. Alle klanmedlemmene våre er hyggelige uansett anyway, hehe ;)

Sendte en søknad :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...