Gå til innhold

Mass effect 3: citadel.


Anbefalte innlegg

Jeg skal stå frem her. Denne DLCen var pur fanservice. Det er også noe av det morsomste jeg har spilt så langt i år.

 

Serdeles letthjertet story med hovedfokuset på shepard og gjengen. "Hovedstoryen" er ca halve DLCen. etter det følger det timesvis med squadbanter i overaskende mengder og det hele ender i ett party med samtlige overlevende squadmates. Dette partyet er det en haug med variasjoner på.

 

liten smakebit her:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en gangs skyld får jeg ikke følelsen av at Bioware dytter ansiktet mitt ned i drit og sier "enjoy this shit we made."

For en gangs skyld er forfatterne intelligente nok til å forstå at det de har skrevet er elendig, og blåser fort over til fanservice.

For en gangs skyld er bare 10% av DLCen padding istedet for 50% som i Leviathan og Omega.

For en gangs skyld får vi masse fanservice, og det er en haug med easter eggs (merkes veldig godt at skaperne av DLCen har fulgt med på multiplayersiden av ME3.)

 

Dessverre er forholdet mellom autodialog og valgpunkter i samtalen like ille som i resten av ME3.

Dessverre er skriptkvaliteten fortsatt på "fanfiction.net"-nivå.

Dessverre har ikke Bioware lært noe om pacing av gameplay enda, "snikesekvensen" er vanvittig frustrerende om du er en våpenbasert klasse (Infiltrator, Soldier, Sentinel) og en cakewalk om du er adept, engineer eller vanguard.

 

3/5 er min høyst subjektive vurdering, langt bedre enn det meste av ME3 sin SP-del.

Er det bare jeg som syns det er morsomt at ME3 Multiplayer, som var ment som en ettertanke til SP, har vist seg å være langt mer givende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...