Gå til innhold

Merkelig bug, lei meg.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har snakket med komplett, de vil teste kortet. Håper for guds skyld at de finner ut at det er et defekt kort. Orker ikke tanken på å få det kortet tilbake. Vil ikke ha Gigabyte kort denne runden. Litt fordom jeg vet, men...Dette er sært. Føles så kjipt når en har brukt 15.000 på ny pc også skjer dette så fort.

Ang cleartype. Kan teste det også, men det burde jo ikke ha noe å si ingame vel=

Lenke til kommentar

Åssen kan det være et defekt skjermkort, når problemet er synlig i skjermdumper?

Vet ikke. Folk sier det.

Det intergrerte skjermkortet til Intel (HD 2500) viser ikke det ingame eller på skjermen.

Alt tyder på at det er skjermkortet ja, med mindre det er noe feil med PCI-E sporet (har du prøvd å bruke et annet spor?). Er lei på dine vegne, vet veeeeldig godt hvor irriterende det er å sitte timevis å feilsøke når man så inderlig bare vil at ting skal funke! Lykke til!

Har bare prøvd det ene.

Skal ta alt det i morgen og sett det i nytt eller evt samme.

Takk! :) er litt smålei pcen nå. Men det går bra xD Positiv energi!

Endret av xbox fan
Lenke til kommentar

Kan være driver problem. Får det ikke når jeg ikke har installert noen driver. Men hva er hensikten da? Spille på 800x600 :D!!!!

Blir Nvidia på meg..

Når artifakter vises på skjermbildene er det nesten alltid et defekt skjermkort.

Vent med å skylde på driverne til du har bekreftet at kortet fungerer som det skal, ingen er tjent med at folk hopper til konklusjoner på den måten.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når artifakter vises på skjermbildene er det nesten alltid et defekt skjermkort.

Vent med å skylde på driverne til du har bekreftet at kortet fungerer som det skal, ingen er tjent med at folk hopper til konklusjoner på den måten.

Hei

Jeg skylder ikke på noe, jeg er åpen for at det kan være et driver problem. Det at det skjedde etter at jeg avinstallerte beta versjonen fikk meg til å tenke. Likevel, så har det blitt mer og mer av det etter tiden som har gått. Noe som antyder til varmeutvikling i VRAM?

Elsker ATI og har alltid gjort det. Mitt X800 var det beste kjøpet jeg noensinne hadde gjort følte jeg tilbake i en tid. Så gikk jeg over til 7800gtx nvidia, flott skjermkort; men det ble alt for varmt.

Som tidligere nevnt, jeg har en STOR frustrasjon nå, ang denne pcen. Og vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å teste det.

Om det er et driverproblem, burde det jo skje hos mange flere enn meg, var bare åpen for tanken siden noen snakket om at "hvorfor vises det på skjermdump da?"

Lenke til kommentar

Det aller meste på skjermen i Windows blir tegnet av skjermkortet gjennom Direct3D når skjermdriveren er installert, at du ikke får det når skjermdriveren blir avinstallert (bildet blir tegnet med prosessoren) tyder på at det er noe galt med skjermkortet. Jeg hadde ikke tenkt for mye på hva Dragen skrev når han ikke har kommet med en forklaring på hvorfor dette skal være et driverproblem, og det er med god grunn at de fleste peker på defekt skjermkort her :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det aller meste på skjermen i Windows blir tegnet av skjermkortet gjennom Direct3D når skjermdriveren er installert, at du ikke får det når skjermdriveren blir avinstallert (bildet blir tegnet med prosessoren) tyder på at det er noe galt med skjermkortet. Jeg hadde ikke tenkt for mye på hva Dragen skrev når han ikke har kommet med en forklaring på hvorfor dette skal være et driverproblem, og det er med god grunn at de fleste peker på defekt skjermkort her :)

Nå er jeg "med" :)!

Da er det definitivt et defekt skjermkort. Siden bildet blir tegnet av skjermkort når driver er installert. Jeg installerte HD2500 drivere til integrerte skjermkortet og Direct3D fungerte fint da, i spill, nettlesing, mapper osv.

Jeg tenkte ikke så mye over det, var mer en påstand som i øyeblikket fikk meg til å fundere. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...