Simkin Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Tviler nå meget sterkt på att windows skal forårsake slike problemer. 1 Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Kjør på med RMA. Dette er uten tvil et defekt kort. 1 Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Har snakket med komplett, de vil teste kortet. Håper for guds skyld at de finner ut at det er et defekt kort. Orker ikke tanken på å få det kortet tilbake. Vil ikke ha Gigabyte kort denne runden. Litt fordom jeg vet, men...Dette er sært. Føles så kjipt når en har brukt 15.000 på ny pc også skjer dette så fort. Ang cleartype. Kan teste det også, men det burde jo ikke ha noe å si ingame vel= Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Åssen kan det være et defekt skjermkort, når problemet er synlig i skjermdumper? Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Åssen kan det være et defekt skjermkort, når problemet er synlig i skjermdumper? Vet ikke. Folk sier det. Det intergrerte skjermkortet til Intel (HD 2500) viser ikke det ingame eller på skjermen. Alt tyder på at det er skjermkortet ja, med mindre det er noe feil med PCI-E sporet (har du prøvd å bruke et annet spor?). Er lei på dine vegne, vet veeeeldig godt hvor irriterende det er å sitte timevis å feilsøke når man så inderlig bare vil at ting skal funke! Lykke til! Har bare prøvd det ene. Skal ta alt det i morgen og sett det i nytt eller evt samme. Takk! er litt smålei pcen nå. Men det går bra xD Positiv energi! Endret 10. mars 2013 av xbox fan Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Det er et driverproblem. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Skal like å se deg fikse slike ting bare ved å bytte driver når det sjelden funker, lykke til. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Åssen kan det være et defekt skjermkort, når problemet er synlig i skjermdumper? Hvorfor kan det ikke være det? 2 Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2013 Bruker gjerne din maskin Albatraum Haha. 1 Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Kan være driver problem. Får det ikke når jeg ikke har installert noen driver. Men hva er hensikten da? Spille på 800x600 !!!! Blir Nvidia på meg.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Kan være driver problem. Får det ikke når jeg ikke har installert noen driver. Men hva er hensikten da? Spille på 800x600 !!!! Blir Nvidia på meg.. Når artifakter vises på skjermbildene er det nesten alltid et defekt skjermkort. Vent med å skylde på driverne til du har bekreftet at kortet fungerer som det skal, ingen er tjent med at folk hopper til konklusjoner på den måten. 2 Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Når artifakter vises på skjermbildene er det nesten alltid et defekt skjermkort. Vent med å skylde på driverne til du har bekreftet at kortet fungerer som det skal, ingen er tjent med at folk hopper til konklusjoner på den måten. Hei Jeg skylder ikke på noe, jeg er åpen for at det kan være et driver problem. Det at det skjedde etter at jeg avinstallerte beta versjonen fikk meg til å tenke. Likevel, så har det blitt mer og mer av det etter tiden som har gått. Noe som antyder til varmeutvikling i VRAM? Elsker ATI og har alltid gjort det. Mitt X800 var det beste kjøpet jeg noensinne hadde gjort følte jeg tilbake i en tid. Så gikk jeg over til 7800gtx nvidia, flott skjermkort; men det ble alt for varmt. Som tidligere nevnt, jeg har en STOR frustrasjon nå, ang denne pcen. Og vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å teste det. Om det er et driverproblem, burde det jo skje hos mange flere enn meg, var bare åpen for tanken siden noen snakket om at "hvorfor vises det på skjermdump da?" Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Det aller meste på skjermen i Windows blir tegnet av skjermkortet gjennom Direct3D når skjermdriveren er installert, at du ikke får det når skjermdriveren blir avinstallert (bildet blir tegnet med prosessoren) tyder på at det er noe galt med skjermkortet. Jeg hadde ikke tenkt for mye på hva Dragen skrev når han ikke har kommet med en forklaring på hvorfor dette skal være et driverproblem, og det er med god grunn at de fleste peker på defekt skjermkort her 1 Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Det aller meste på skjermen i Windows blir tegnet av skjermkortet gjennom Direct3D når skjermdriveren er installert, at du ikke får det når skjermdriveren blir avinstallert (bildet blir tegnet med prosessoren) tyder på at det er noe galt med skjermkortet. Jeg hadde ikke tenkt for mye på hva Dragen skrev når han ikke har kommet med en forklaring på hvorfor dette skal være et driverproblem, og det er med god grunn at de fleste peker på defekt skjermkort her Nå er jeg "med" ! Da er det definitivt et defekt skjermkort. Siden bildet blir tegnet av skjermkort når driver er installert. Jeg installerte HD2500 drivere til integrerte skjermkortet og Direct3D fungerte fint da, i spill, nettlesing, mapper osv. Jeg tenkte ikke så mye over det, var mer en påstand som i øyeblikket fikk meg til å fundere. Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Sendte en RMA til komplett.no Det endte opp med at jeg fikk mail tilbake om jeg kunne forklare problemet en gang til. Virker som de har problemer i SYSTEMET sitt. Jeg brukte over 1 time på å forklare problemet så nøye som mulig. Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 6. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Hei hei! Bare en liten oppdatering til dere alle Nå er jeg veldig glad! Fikk et Sapphire 7970 kort i retur (helt nytt) For et kort Slik ser spillene ut nå; fremfor det som er postet tidligere. Hilsen GLAD GUTT 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Flott! Gratulerer! Det er bare Komplett som stiller med slik service! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå