Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

For gammel til å være jomfru, sex i morgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke du skal stresse! Jeg er i 20-åra og har fått inntrykk av at mange i min aldersgruppe ser tilbake og angrer på at de hadde sex for tidlig med noen de ikke kjente så godt eller ikke ville hatt sex med den dag i dag. Første gangen husker du trolig livet ut - la det øyeblikket være spesielt med ei spesiell for deg som du også ønsker å være spesiell for, og ikke hast sånn :) Skal gå mange mange år før man så gammel at man ikke har evnen til å gjennomføre et samleie lengre.

Lenke til kommentar

Første gangen husker du trolig livet ut ....

Nope... Mulig at jeg ikke husker det fordi jeg lå med to stykker på en gang, etter hverandre, men det er så og si alt jeg husker også, enda jeg var edru i teltet den gangen... Alt jeg husker var at jeg faktisk syntes at en håndjager var mye bedre, for da kunne jeg i det minste stoppe når jeg ville selv og det var ikke noe mas etterpå... :)

Merkelig situasjon du har havnet oppi trådstarter, men hvorfor skulle du ikke gjøre det. Bare å kjøre på det og husk en liten ting bare, forsøk å gi DAMA maksimalt glede av dette, så kommer din egen glede samtidig. Ligger du der som en annen durasell kanin og jokker løs i vilden sky er det ikke serlig godt for noen av dere, så ta deg tid, la henne kjenne deg skikkelig mens du langsomt beveger deg ut og inn, stopp gjerne og press deg mot henne når du er helt inne i henne, det liker de fleste damer, for du presser på det de har av erogene soner pluss at de kjenner ereksjonen din inni seg, prøv deg frem litt og se selv. Ikke vær redd for å spørre ihvertfall, for hun vet som oftes hva hun liker og hvorfor ikke utnytte det?

Ikke være redd for å stoppe og skifte stilling heller, bytt underveis, da holder du også lenger og de aller fleste kvinner liker det, for du treffer andre erogene soner når du endrer stilling. Så det er bare å prøve seg frem og ikke stress!!! Ikke vær redd for at hun syntes du er klønete, for det gjør hun sikkert allikevel hvis du begynner å fumle, slapp av og la også henne gjøre jobben, ikke noe galt i det heller. Sex er til for å nytes så hvorfor stresse med å få det ferdig liksom?

Og som sagt, det beste du kan gjøre er å forsøke å tilfredsstille henne, da kommer din egen tilfredshet automatisk... For det er fælt få ting som kan gi mannds følelsen din en større piff enn å oppleve at du har klart å få en kvinne til å få en skikkelig orgasme, det er virkelig kjempe deilig og det du burde gå for. For hun klarer flere orgasmer hun, ikke noe problem, så det er bare å kjøre på her, bare la være å stresse og hele tiden tro at du ikke klarer det, for det gjør du nemlig...

ER selv snart femti og har sex minst seks ganger i uken, de fleste ukene flere ganger enn det også og det kommer jo av at jeg ser på sex som noe naturlig og godt, en måte å slappe av og ha det ordentlig deilig sammen med kona, som også har et helt naturlig syn på sex og dets gleder... Og det hadde jeg ikke hatt hvis jeg stresset med å bli ferdig eller bare tenkte på meg selv og min egen utløsning.

så slapp av og nyt det når det skjer er mitt råd.... Noen damer krever forspill, andre ikke (min kone er våt bare jeg nevner sex og klar med en eneste gang, men det er ikke alle kvinner som er slik...), så spør isteden for å fomle, bare hold det generelt da og ikke tro at hun vil sitte der å lire av seg alt du skal og bør gjøre, få noen rettning linjer bare på hva hun liker, så tar du det derfra...Så

går dette helt fint det skal du se.... Lykke til i morgen :)

Lenke til kommentar

Jeg har vært veldig ute å kjøre de siste dagene og har under den perioden fått ett underlig dame-tekket. På ene festen kyssa jeg med samtlige og klina med ett par av de, har ingen forklaring på hva som har skjedd, pleier å være helt motsatt.

Har en misstanke at jeg har Engstelig (unnvikende) personlighetsforstyrrelse, det som står der, utenom det mest ekstreme, er nøyaktig beskrivelse av meg, både symptomer og Andre symptomer og kjennetegn.

Men, i dag spurte ei jente om jeg ville ha sex, avtalte at vi skal møtes hos meg ( :ohmy:) i morgen.

Fikk lettere panikk, men tenkte at det kan jo ikke fortsette sånn som det har gjort.

Men, uansett, hva gjør jeg?

Mange på min alder er etablerte, og jeg har bare rota litt på fest, hun er erfaren og har prøvd "alt". Jeg er dritt-nærvøs, angrer meg som ett helvete for at jeg sa ja.

SKAL gjennomføre det, trenger det. Ikke det fysiske, men det psykiske er nok god "trening" for meg.

hjelp?!?

:confused:Anonym poster: 7f478ce00c19ac452a073a387b6e7f4e

Mange kvinnefolk (ikke alle) har erogene soner på brystvortene, i underlivet og på nakken. Stimuler disse under innledningen for å få henne i riktig stemning og fuktig nok nede. Så lar du det være opp til henne til å styre ved å la henne sette seg over deg, føre redskapet inn i seg og bestemme kroppsrytmen under akten. Når du føler deg litt mer tryggere kan du selv begynne å eksperimentere og utforske kvinnekroppen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...