Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

For gammel til å være jomfru, sex i morgen

Anbefalte innlegg

Jeg har vært veldig ute å kjøre de siste dagene og har under den perioden fått ett underlig dame-tekket. På ene festen kyssa jeg med samtlige og klina med ett par av de, har ingen forklaring på hva som har skjedd, pleier å være helt motsatt.

Har en misstanke at jeg har Engstelig (unnvikende) personlighetsforstyrrelse, det som står der, utenom det mest ekstreme, er nøyaktig beskrivelse av meg, både symptomer og Andre symptomer og kjennetegn.

Men, i dag spurte ei jente om jeg ville ha sex, avtalte at vi skal møtes hos meg ( :ohmy:) i morgen.

Fikk lettere panikk, men tenkte at det kan jo ikke fortsette sånn som det har gjort.

Men, uansett, hva gjør jeg?

Mange på min alder er etablerte, og jeg har bare rota litt på fest, hun er erfaren og har prøvd "alt". Jeg er dritt-nærvøs, angrer meg som ett helvete for at jeg sa ja.

SKAL gjennomføre det, trenger det. Ikke det fysiske, men det psykiske er nok god "trening" for meg.

hjelp?!?

:confused:Anonym poster: 7f478ce00c19ac452a073a387b6e7f4e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier "min alder" uten å fortelle oss hva den er.

Jeg ville vært kjempeglad om jeg hadde vært i din situasjon akkurat nå :p Jeg ville gjennomført det, tatt det som det kommer og prøv å nyte det så mye som mulig :)

Hadde egentlig tenkt til å droppe alder, men er 27 :blush:

Tviler på at jeg kommer til å nyte det, overleve det er nok mer det jeg er ute etter :sick:Anonym poster: 7f478ce00c19ac452a073a387b6e7f4e

Lenke til kommentar

Ikke tenk for mye. Prøv å ikke være nervøs (dårlig råd å gi til med problemene dine, men... har du noe knep for å roe ned nervøsitet? Du kan trenge dem nå).

Drikke i overkant mye, gjerne i kombinasjon med søvnmangel og være utslitt, evt. smertestillende i tilegg.

Ingen gode knep nå... Anonym poster: 7f478ce00c19ac452a073a387b6e7f4e

Lenke til kommentar

Drikke i overkant mye, gjerne i kombinasjon med søvnmangel og være utslitt, evt. smertestillende i tilegg.

Ingen gode knep nå... Anonym poster: 7f478ce00c19ac452a073a387b6e7f4e

Hah dårligste knepene noensinne.

Da er det bedre å røyke seg en liten en.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...