Gå til innhold

Hvor kan man laste ned spill ?

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg lurer på om noen vet om noen bra (og raske) steder man kan laste ned spill. Uten å måte slite med 100-vis av pop-ups eller registrerings-tull ! Syntes det er veldig mye tull på Kaaza, spillet funker skjelden !

Håper noen gidder å svare !

:lol: Hilsen Henrik :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er copyrightede spill du er ute etter så har jeg følgende eksempel:

1. Finn ut hva spillet koster. (I dette eksempelet: 499KR)

2. Se om det finnes en demo el.l

3. Tenk deg om om du virkelig vil ha spillet.

4. Gå til en såkalt atm AKA Minibank, evt i banken dersom du ikke har kort.

5. Ta ut 499 KR.

6. Dra til den lokale spill sjappa.

7. Si til mannen/damen bak disken at du vil ha utnevnte tittel.

8. Gi ekspeditøren pengene.

9. Ta imot spillet og vær glad.

10. Ha god samvittighet siden du nå har støttet spillindustrien.

Dersom spillet ikke finnes i Norske butikker og web-shops, bestill spillet fra utlandet

Nedlasting av spill = FYFY!

HVa ville du sagt dersom du var leder for et spill projekt eller iallefall jobbet med det og folk lastet det ned isteden for og kjøpe det?

Dersom det er et freeware spill eller demo du vil ha så kan du søke etter det på Google eller andre liknende steder.

Ha en fortsatt god dag :-)

Lenke til kommentar

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

Kan bare ikke være mer enig i Mr.Eurofighter,skaff deg spillet på lovlig vis.Tro meg,det lønnes ikke å kjøpe eller skaffe seg pirate/kopierte spill.

Man kan f.eks ikke alltid spille multiplayer.

Å en annen ting som faktisk er ganske viktig,joik har større kraft enn krutt!

Lenke til kommentar

Klipp deg, kom deg i arbeid og tjen penger til spill. Får følelsen av mye mer kvalitet for penga da. I tillegg til støtte den hardt prøvede spillindustrien, får du jo med cover som tar seg flott ut i den ellers tomme bokhylla :-?

Dessuten er jeg faktisk av typen som liker å lese gjennom manualen før jeg går i gang med spillet. Jeg er kanskje rar, men det gir meg faktisk mye å lese manualer! :woot:

Lenke til kommentar

jeg er egentlig enig med deg, men det er fantastisk mange elendige spill ute og går, og svært få som faktisk er verdt pengene man betaler nå til dags.

gode spill som er verdt pengene og gir deg flerfoldige uker med moro og underholdning kan jeg ramse opp på en hånd (med 10-15 fingre). disse inkluderer Half-life, BF1942, Wc3/tft, Diablo 2, SWG og litt annet småplukk. jeg har ingen problemer med å bla opp størstedelen av en 500-lapp når jeg vet at spillene er av høy kvalitet når de kommer ut av esken, at de vil bli oppdatert og patchet i x antall år fremover, og at de evt. har en stor brukergruppe som vil modde spillet til det ugjenkjennelige (CS, Desert Combat, etc..).

å betale 3-500 for et middelmådig spill som man helst vil glemme etter det er rundspilt, derimot.. ellers takk. sånne har man dc/bt/emule til.

Lenke til kommentar

Å laste ned spill kan være OK for å teste før man evt. kjøper. Spill jeg virkelig liker og spiller mye kjøper jeg uansett. Kan f.eks nevne MOHAA-spillene som eksempel. Fantastisk avhengighetsskapende multiplayer!

Spill som jeg ikke orker å vente på skal komme i norske butikkhyller, laster jeg ned, for så å kjøpe dem.

Tror ikke det er mange her inne som med hånden på hjertet kan si at de ALDRI har lastet ned/spilt et piratkopiert spill.

Lenke til kommentar

H1RIK spør faktisk ikke etter nedlasting av piratkopierte spill. Det kan godt være han mener abandonware (selv om det er lite trolig). Men denne tråden vil bli overvåket, og den minste antydning til brudd på retningslinjene vil bli fulgt opp. Les dem før dere poster noe dere vil angre på.

Lenke til kommentar
H1RIK spør faktisk ikke etter nedlasting av piratkopierte spill. Det kan godt være han mener abandonware (selv om det er lite trolig). Men denne tråden vil bli overvåket, og den minste antydning til brudd på retningslinjene vil bli fulgt opp. Les dem før dere poster noe dere vil angre på.

Vil bare påpeke (just in case) at jeg nevnte hvis det gjaldt pirat, og nevnte freeware nedenunder.

Går ikke ann å ta ut 499kr av en minibank dahhh. Kommer bare sedler ut der. :roll:

Jeg vet det men da kan du vel ta ut 500 i Mini'en og kjøpe en BUGG (eller hva den nå heter) tyggegummi på Narvesen eller noe dersom det fremdeles finnes

Lenke til kommentar

Vil bare påpeke (just in case) at jeg nevnte hvis det gjaldt pirat, og nevnte freeware nedenunder.

Går ikke ann å ta ut 499kr av en minibank dahhh. Kommer bare sedler ut der. :roll:

Jeg vet det men da kan du vel ta ut 500 i Mini'en og kjøpe en BUGG (eller hva den nå heter) tyggegummi på Narvesen eller noe dersom det fremdeles finnes

:lol::D:D:lol:
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

eller så kan du bare veksle de 500 kronene til to 200 lapper, en 50 lapp to 20 kronersmynter... og en 5 kroning og 5 kronestykker... så tar du den siste krona å putter på sparesørsa

:D

Lenke til kommentar
Hvis det er copyrightede spill du er ute etter så har jeg følgende eksempel:

1. Finn ut hva spillet koster. (I dette eksempelet: 499KR)

...

11. Gå hem och installera spelet på din dator.

12. Starta programmet.

13. Vänta 30 sekunder på att programmet skall söka igenom skivan efter diverse felaktiga och felplacerade data. Lyssna under tiden på hur den snurrar omväxlande fort och sakta.

14. Läs förnöjt uppmaningen: Kan inte hitta CD-ROM enheten. Stoppa skiva 1 i drive N:.

15. Konstatera att rätt skiva redan ligger där och tryck [OK].

16. Gå tillbaka till punkt 13.

17. Svär över kopieringsskyddet och konstatera att inga nya originalspel med kopieringsskydd går att starta på din nya dator! (Är sant för mej! :x )

Bojkotta leverantörer vars skivor inte följer Philips CD-standard!

/Olle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...