Colin. Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Itv-panelet skryter av Benitez sine bytter. Så de siste 30 minuttene, og det er helt utrolig hvor mye bedre Chelsea var på den tiden. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Tror ikke Cech spiller for United. Det tror ikke jeg heller. Sarkasmen lenge leve. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Så du første omgangen? Det var United som styrte og det var slikt dere scoret mål nummer 2, husker du ikke? En kontring? Vis du mener United styrte første omgang, trur jeg du har sett på feil kamp. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Vis du mener United styrte første omgang, trur jeg du har sett på feil kamp. Hvor mange sjanser hadde Chelsea? Enten lå de nede i feltet sitt og ventet på kontringer ellers så klarte de ikke å skape noe og sendte bare ballen fram og tilbake. 2-0 ledelsen var full fortjent i 1. omgang. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hvor mange sjanser hadde Chelsea? Enten lå de nede i feltet sitt og ventet på kontringer ellers så klarte de ikke å skape noe og sendte bare ballen fram og tilbake. 2-0 ledelsen var full fortjent i 1. omgang. Eneste som united styrte i første omgang, er kanskje de første 15-20 minuttene, resten styrte Chelsea. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Vis du mener United styrte første omgang, trur jeg du har sett på feil kamp. Tror jeg du har gjort også, som ikke veit at Rooney har spilt en gang. 2 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Tror jeg du har gjort også, som ikke veit at Rooney har spilt en gang. Mente det ironisk mot 2. omgang. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Mente det ironisk mot 2. omgang. Åh, virkelig? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Åh, virkelig? Nei, selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Helt utrolig å rote bort 2-0 ledelse på OT mot et av de svakeste Chelsea lagene på mange år..... Nå ryker FA cup! Aldri om united rar Chelsea på broa nå! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Chelsea fortjente å vinne denne, sjelden har jeg sett et så slurvete og tafatt United. Skjerpe skjerpe. Og Valencia? Hva i huleste helvete skjer? Dårligste innbytte av en høyreving på United siden Bebe mot Wolves (?). Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Chelsea i dag minner meg fryktelig om Liverpool under Benitez, hvor de spilte sinnsyk aggressiv fotball med Mascherano og Kuyt som hærførere, mens det denne gangen var Mikel og Ramires. Savnet etter en ballvinner på midten i dag var stor. Jeg skal være forsiktig med å kritisere Carrick, for jeg vet at han har vært fantastisk i år, men når han blir satt under press er han faktisk helt ubrukelig. Samme med resten av midtbanen. Evra, Valencia og Rooney er til å spy av, de kan alle bli solgt for min del. Se på hvordan førstnevnte bare jogger helt rolig og gir totalt faen på 2-2 målet. Har vi sett det før eller? Og trebeinet Valencia håper jeg har spilt sin siste kamp i år, han fikk ikke til en dritt. For å nevne noe, så er det helt utrolig at vi faktisk leder serien med 12 poeng. Det skulle ikke gått an. Det eneste vi har i år er resultater, som lyver en smule. Ellers har vi ingenting. Det er nesten så jeg er misunnelig på Liverpool. Ung manager, spennende spillere, verdens beste spiss og festfotball hver jævla kamp. De har en stor fremtid foran seg. Endret 10. mars 2013 av Roger Roger Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Slapp av. Persie og co. skal sørge for at det ikke blir omkamp. Håper bare Rafa fortsatt sitter i stolen på søndag. Überjinx. Synd verdens beste spiss ikke fikk spille da. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Synd verdens beste spiss ikke fikk spille da. Han var på Anfield og økte til 22.. 1 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Når kommer mest sansynlig omkampen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) En eller annen dato i april sa de i studio. Chelsea spiller jo europaliga på torsdag. Endret 10. mars 2013 av Alastor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Når kommer mest sansynlig omkampen? Umulig å vite. Chelsea har en så tettpakka terminliste som det overhodet er mulig å få det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor Mikel ikke startet. For en bøyta han er. Gir faen meg alt i hver jævla duell. Hazard viser, igjen, at han besitter et talent som kommer til å bli helt sinnssykt. Sist men ikke minst så må en mann med drakt nummer 10 roses. Fy faen for en spiller. Juan Mata må være et av klubbens beste kjøp gjennom tiden. Det han gjør før de Gea sin feber redning er bare helt sinnssykt. Ikke mange spillere i verden som er kapable til å gjøre det. I mine øyne PLs beste spiller sammen med Robin van Persie. (Den Tv2sporten avstemmingen er bare latterlig. Den benytter seg av prinsippet, min pappa er sterke en din. Ikke faen om Luiz Suarez er PLs beste spiller) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå