Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Chelsea (FA-cupen) | Omkamp 01.04.13

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange sjanser hadde Chelsea? Enten lå de nede i feltet sitt og ventet på kontringer ellers så klarte de ikke å skape noe og sendte bare ballen fram og tilbake.

2-0 ledelsen var full fortjent i 1. omgang.

Eneste som united styrte i første omgang, er kanskje de første 15-20 minuttene, resten styrte Chelsea.

Lenke til kommentar

Chelsea i dag minner meg fryktelig om Liverpool under Benitez, hvor de spilte sinnsyk aggressiv fotball med Mascherano og Kuyt som hærførere, mens det denne gangen var Mikel og Ramires. Savnet etter en ballvinner på midten i dag var stor. Jeg skal være forsiktig med å kritisere Carrick, for jeg vet at han har vært fantastisk i år, men når han blir satt under press er han faktisk helt ubrukelig. Samme med resten av midtbanen. Evra, Valencia og Rooney er til å spy av, de kan alle bli solgt for min del. Se på hvordan førstnevnte bare jogger helt rolig og gir totalt faen på 2-2 målet. Har vi sett det før eller? :ph34r: Og trebeinet Valencia håper jeg har spilt sin siste kamp i år, han fikk ikke til en dritt.

For å nevne noe, så er det helt utrolig at vi faktisk leder serien med 12 poeng. Det skulle ikke gått an. Det eneste vi har i år er resultater, som lyver en smule. Ellers har vi ingenting. Det er nesten så jeg er misunnelig på Liverpool. Ung manager, spennende spillere, verdens beste spiss og festfotball hver jævla kamp. De har en stor fremtid foran seg.

Endret av Roger Roger
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor Mikel ikke startet. For en bøyta han er. Gir faen meg alt i hver jævla duell. Hazard viser, igjen, at han besitter et talent som kommer til å bli helt sinnssykt.

Sist men ikke minst så må en mann med drakt nummer 10 roses. Fy faen for en spiller. Juan Mata må være et av klubbens beste kjøp gjennom tiden. Det han gjør før de Gea sin feber redning er bare helt sinnssykt. Ikke mange spillere i verden som er kapable til å gjøre det. I mine øyne PLs beste spiller sammen med Robin van Persie. (Den Tv2sporten avstemmingen er bare latterlig. Den benytter seg av prinsippet, min pappa er sterke en din. Ikke faen om Luiz Suarez er PLs beste spiller)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...