Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Chelsea (FA-cupen) | Omkamp 01.04.13

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper United vinner pga dommerfeil kun for å storkose meg med at Emils tilter fullstendig og skjeller ut alt og alle. Tipper ordene "FA", "korrupt" og "mafia" blir brukt i samme setning opp til flere ganger.

Sånn fra spøk (egentlig ikke) til alvor; har en liten magefølelse på at Chelsea vinner denne faktisk. Den ultimate drittuka hadde vært et surt tap mot Chelsea i tillegg til stygg skade på Carrick eller RvP, så det ligger litt i kortene.

Lenke til kommentar

Japp. Det er kun lov å tilte når du holder med United her inne. Hva folk sine planer er får de selv avgjøre. Jeg vil heller ha en fin og rettferdig match hvor det beste laget vinner. At Hoff ønsker dommerfeil får han stå for selv. Uansett så er ting annerledes nå enn de var sist. Vi har en stokk dum manager som burde få sparken om vi taper, vinner eller spiller uavgjort i morgen.

Uansett, voksent å drive å dra inn meg i hver diskusjon.

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Driter i hele kampen. Får ikke sett den uansett hvor eg snur meg. Tv2 sport Xtra liksom, jada. Tv10 og 6'eren..

MFW+he+pulled+out+his+9mm+_50c15181d8dbf5aca877b3151dd4b1a0.jpg

Og uansett hvem som vinner så blir det butthurte folk her inne, kjefting og smelling og Moderatorer som blir overarbeidet.

Så heia heia til de som måtte føle for det. Like greit å holde seg unna.

Lenke til kommentar

Håper:

De Gea

Rafael - Evans - Rio - Evra

Carrick - Cleverley

Nani - Rooney - Kagawa

Chicha

Wow. Jeg har rett og slett ikke ord. Dette må rett inn i historiebøkene. ENDELIG et bevis på at great minds think alike! You made my day, Fergie!

Lenke til kommentar

Herregud. Han benker den mest rutinerte forsvarsspilleren vi har og velger å bruke Cahill OG Luiz isteden. Hello Mr. Hjernedød. Fra og med nå av er Benitez et ord som betyr være komplett hjernedød.

Og Mikel? Hva faen..

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...