Latias Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Ferguson on Rafa Benitez: "I'm not going to kick anyone when they're lying down. It's not my style." Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Håper United vinner pga dommerfeil kun for å storkose meg med at Emils tilter fullstendig og skjeller ut alt og alle. Tipper ordene "FA", "korrupt" og "mafia" blir brukt i samme setning opp til flere ganger. Sånn fra spøk (egentlig ikke) til alvor; har en liten magefølelse på at Chelsea vinner denne faktisk. Den ultimate drittuka hadde vært et surt tap mot Chelsea i tillegg til stygg skade på Carrick eller RvP, så det ligger litt i kortene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Håper United vinner pga dommerfeil kun for å storkose meg med at Emils tilter fullstendig og skjeller ut alt og alle. Dette er grunnen til at jeg vurderer å holde meg unna forumet denne gangen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Japp. Det er kun lov å tilte når du holder med United her inne. Hva folk sine planer er får de selv avgjøre. Jeg vil heller ha en fin og rettferdig match hvor det beste laget vinner. At Hoff ønsker dommerfeil får han stå for selv. Uansett så er ting annerledes nå enn de var sist. Vi har en stokk dum manager som burde få sparken om vi taper, vinner eller spiller uavgjort i morgen. Uansett, voksent å drive å dra inn meg i hver diskusjon. Endret 9. mars 2013 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Chelsea-bloggen We ain't got no history om kampen: http://www.weaintgotnohistory.com/2013/3/9/4082498/manchester-united-vs-chelsea-fa-cup-team-news-preview Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Driter i hele kampen. Får ikke sett den uansett hvor eg snur meg. Tv2 sport Xtra liksom, jada. Tv10 og 6'eren.. Og uansett hvem som vinner så blir det butthurte folk her inne, kjefting og smelling og Moderatorer som blir overarbeidet. Så heia heia til de som måtte føle for det. Like greit å holde seg unna. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Håper: De Gea Rafael - Evans - Rio - Evra Carrick - Cleverley Nani - Rooney - Kagawa Chicha Endret 10. mars 2013 av Latias Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Håper på en Chelsea tropp som ligner på dette Cech Azpilicueta, Terry, Ivanovic, Cole Mikel, Lampard Oscar, Mata, Hazard Ba Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Heia Chelsea! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Heia Manchester United! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 DeGea Rafael Ferdinand Evans Evra Nani Carrick Cleverley Kagawa Rooney Hernandez Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Bare jeg som skal se matchen på Treffen? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Bench: Amos, van Persie, Valencia, Anderson, Vidic, Young, Welbeck Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Håper: De Gea Rafael - Evans - Rio - Evra Carrick - Cleverley Nani - Rooney - Kagawa Chicha Wow. Jeg har rett og slett ikke ord. Dette må rett inn i historiebøkene. ENDELIG et bevis på at great minds think alike! You made my day, Fergie! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Cech - Azpillicueta, Cahill, Luiz, Cole - Ramires, Lampard - Oscar, Mata, Moses - Ba. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Herregud. Han benker den mest rutinerte forsvarsspilleren vi har og velger å bruke Cahill OG Luiz isteden. Hello Mr. Hjernedød. Fra og med nå av er Benitez et ord som betyr være komplett hjernedød. Og Mikel? Hva faen.. Endret 10. mars 2013 av Emils. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Bench: Turnbull , Ivanovic , Torres , Mikel , Hazard , Terry , Bertrand Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Hvordan den jævla idioten tar ut laget.. Endret 10. mars 2013 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Laget burde sett slik ut: Cech Azpil - Ivan - Terry - Cole Luiz - Mikel Hazard - Mata - Oscar Ba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå