banansplitt™ Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ferguson sender ut et signal allerede fra start med en lagoppstilling som mangler våre 3 beste offensive spillere. Da var sesongen "over" for vår del. Bare å se fram til august. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Han sa topplag. Så det er kun Man City som er topplag i PL sammen med United? Imponerende tankemåte som finnes hos United supporterne. Endret 1. april 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ja, det er avansert humor han holder på med her! 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Sa vel aldri det at det bare var City? Leser du andre sine kommentarer her nå siden du legger ord i munnen min? Eg sa bare at Chelsea ikke er ett topplag. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Roger troller tydeligvis på flere nivåer, både unitedsupportere som meg selv og resten av bølingen. Hatten av. Roger troller tydeligvis på flere nivåer, både unitedsupportere som meg selv og resten av bølingen. Hatten av. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Kult av Demba Ba å gjøre en Torres homage med målet i dag! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå