Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Chelsea (FA-cupen) | Omkamp 01.04.13

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du på kampen? 2. omgang i hvertfall?

Nei jeg så ikke kampen.

Chelsea sto jo å spilte ball rundt 16 meteren til United hele 1.omgang. I andre omgang så var de fortsatt høye i presset til å skulle forsvare seg. Du kan da virkelig ikke være så fjern å klandre Chelsea. Når United ledet 2-0 etter 10 min i første kamp så lå dere så ufattelig lavt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

United parker bussen igjen og når Chelsea scorer løsner ikke brekket. Synd det.

Nå skal ikke Chelsea-fansen kritisere noen for å parkere bussen akkurat.

Lenke til kommentar

Hmm, RvP skal ikke klage på at det blir få troféer. Han kunne greit satt et par på Santiago Bernabeu, samt satt gigantsjansen sin i dag..

Jones var veldig lat i dag, mye ballwatching. Nani, det er et hån av Kagawa å bli benke ham for at Nani skal spille. Evra blir alt for enkel til tider, Büttner kunne godt ha fått prøve seg i dag.

De spiller dårlig sammen i dag, med alt for mange forsøk på risky pasninger. Irriterer meg at f.eks overser RvP som står helt umarkert i midten, for å prøve å tre igjennom en Young som er tett markert.

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Etter målet var Chelsea defensive, men United skapte lite uansett. Forstår ikke hvorfor vi ikke kunne ha hvilt flere mot Sunderland...og selv da United ledet 2-0 hjemme så dro de jo med hele laget opp slik at Chelsea fikk masse rom for kontringer..uforstålig hvorfor nesten hele laget skulle være på Chelseas halvdel..skuffende.

Hadde vært så fint å møte City 2 ganger på rad på OT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...