Herr Brun Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Haha, Snipes eier Ashley totalt. Du tror altså at Cole bare faker strekk fordi han ble slått i løpsduellen? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Du tror altså at Cole bare faker strekk fordi han ble slått i løpsduellen? Nevnte jeg skaden i det hele tatt? Lov å lese det som faktisk skrives. 2 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Sentralt på midtbanen. Spiller han ennå? 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Chelsea stiller da med hazard, mata, oscar og ba... We're screwed. Hadde Ba vært i notorisk goalgetter-form kunne dette ha vært en veldig farlig firkløver, ja. Men for øyeblikket er han ikke stort bedre enn Torres. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Spiller han ennå? Spent på hvem som ryker først av Jones og Nani i dag. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Det var ikke dive, men ikke stygt spill av Bertrand heller. Begge rev og slet og det endte i at Nani falt. 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Ta av deg brillene, Emils. Mos Def har rett. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Patetisk dårlig av begge lag. Herregud for en drittomgang. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ta av deg brillene, Emils. Mos Def har rett. Kommer fra mannen som sa Torres divet.. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Fremdeles ikke ute etter å få folk til å tro det er håp Emils? 6 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Møkk lei at alle kampene skal handle om Benitez Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Fremdeles ikke ute etter å få folk til å tro det er håp Emils? Den dagen jeg bryr meg om hva folk på nettet tror skal jeg grave meg langt ned. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hahahahah herregud. Pakk sammen og dra hjem United. Kvalmende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå