Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Chelsea (FA-cupen) | Omkamp 01.04.13

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor Mikel ikke startet. For en bøyta han er. Gir faen meg alt i hver jævla duell. Hazard viser, igjen, at han besitter et talent som kommer til å bli helt sinnssykt.

Sist men ikke minst så må en mann med drakt nummer 10 roses. Fy faen for en spiller. Juan Mata må være et av klubbens beste kjøp gjennom tiden. Det han gjør før de Gea sin feber redning er bare helt sinnssykt. Ikke mange spillere i verden som er kapable til å gjøre det. I mine øyne PLs beste spiller sammen med Robin van Persie. (Den Tv2sporten avstemmingen er bare latterlig. Den benytter seg av prinsippet, min pappa er sterke en din. Ikke faen om Luiz Suarez er PLs beste spiller)

Sir meg enig i det du sier. Mata er sykt dyktig! Litt skuffet over studioet som mente bare Mata og Messi kunne gjøre slikt. Rvp hadde jo også en helt syk mottagning på en lang ball, som han dempet og puttet i mål. Noen kamper siden, så jeg har glemt hvem mot og når, men Robin er også på samme nivå, selv om han har vært litt usynlig i det siste (håper ikke han er litt skadet, slått seg en del i det siste).

Lenke til kommentar
Rvp hadde jo også en helt syk mottagning på en lang ball, som han dempet og puttet i mål. Noen kamper siden, så jeg har glemt hvem mot og når

Sikker på ikke ikke mener Suarez mot Newcastle..?

1-tallet står for at Suarez er nummer 1 ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Søndagens uavgjortresultat skaper hodebry for FA.

Det var ventet at datoen for omkampen mellom Manchester United og Chelsea ville bli offentliggjort mandag ettermiddag, men det slik ble det ikke.

Tett kampprogram med landslagspause og Chelseas Europa League-deltakelse skaper hodebry for det engelske fotballforbundet, som sliter med å finne en passende dato for omkampen.

Landslagspausen er i tidsperioden 18.-27. mars, mens Chelsea blir nødt til å spille Europa League-kvartfinaler i begge de tilgjengelige midtukene før FA-cupsemifinalene finner sted 13. og 14. april.

Antakelig skyldes utsettelsen at FA ønsker å se om Chelsea tar seg videre i Europa League torsdag kveld. Om Chelsea ryker ut, vil dette gjøre ting mye enklere for fotballforbundet.

Med andre ord sliter FA med å finne et passende tidspunkt, spesielt om Chelsea avanserer. Hvis dette skjer, blir de sannsynligvis nødt til å utsette et Premier League-oppgjør for å finne plass til omkampen, selv om dette blir regnet som upraktisk.

Chelsea liker å spille mange kamper, det skal være sikkert og visst.

Lenke til kommentar

Den blir spilt den 30. mars. Under 48 timer mellom en bortekamp og United hjemme altså. Lurer på hvem som blir nedprioritert.

Verre for United. Borte mot Sunderland på lørdag så borte mot Chelsea 48 timer senere. Håpløst.

Lenke til kommentar

Helt latterlig. Må da kunne gjøres noe for å unngå slike ting fordi man har hatt suksess. Straffekonk istedet for omkamper i CoC eller FA-cup?

Sesongen er ikke beregnet for at man skal spille 70 kamper på ni måneder. Chelsea har egentlig seg selv å takke. Omkamp mot Brentford er f.eks. helt unødvendig. At Chelsea har kommet til (semi)finalen av alle mulige turneringer/cuper uten å vinne noe som helst denne sesongen er strengt tatt ikke FA sin feil.

Det er jo aldri omkamp i CoC, der går det direkte til ekstraomganger. Det er kun i semifinalen at det er to kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...