FrihetensRegn Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Vet ikke hva forumets regler sier om dette eller om det er riktig kategori å poste, men føler jeg må dele denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=MlvvvsZUIg4 En jente trenger donasjoner for å overleve. Jeg har donert da jeg har fulgt denne kvinnen i sjakkverdnen ellers. Det trenger ikke være mye. Jeg ga 10 Euro. Endret 5. mars 2013 av FrihetensRegn 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg berømmer deg for medfølelsen, men er ikke sikker på at saken stemmer slik den fremstår. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Hva får deg til å tro det? Les forøvrig mer her Vi greide å spare opp over €900 bare ved hjelp av oss trofaste subscribere av International Master Christof Sielecki's Youtube kanal. Endret 6. mars 2013 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hva får deg til å tro det? Fordi det finnes alt for mange kyniske lurendreiere der ute i cyber, og de er flinke til å kamuflere seg bak historier som berører folk, og dermed får de til å åpne lommeboken. Det er litt enklere å bestemme seg, hvis man har den "fordelen" å se den man vil hjelpe ... Men, jeg kritiserer absolutt ikke det du har gjort. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg tror du overtenker dette. Dette er ganske så legit. Jeg gir sjelden penger til en sak, men dette har jeg fulgt med på. Det er flere intenasjonale sjakk spillere som har engasjert seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå