vit3llu5 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) ***** Endret 6. mars 2013 av Hårek Salgsannonse slettet Lenke til kommentar
vit3llu5 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Vet ikke, eldste delene er 10 mnder gamle sånn ca, nyeste er knappe 3 uker Lenke til kommentar
otl Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Greit du har en del utstyr og flere skjermer. Men nå får en jo tross alt Titan i SLI for samme prisen, så å si. Denne får du ikke solgt Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Salgsannonser er ikke lov her. Du kan forøvrig spør om et prisoverslag, men du har jo bestemt deg for prisen. Uansett, du må legge den ut på bruktmarkedet, QXL evt andre steder. Lenke til kommentar
vit3llu5 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Salgsannonser er ikke lov her. Du kan forøvrig spør om et prisoverslag, men du har jo bestemt deg for prisen. Uansett, du må legge den ut på bruktmarkedet, QXL evt andre steder. Var ikke klar over dette, da har jeg vel tolket reglene på denne delen av forumet feil Lenke til kommentar
vit3llu5 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Må admin slette denne da? jeg finner da ikke ut hvordan jeg sletter tråden... Lenke til kommentar
vit3llu5 Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Greit du har en del utstyr og flere skjermer. Men nå får en jo tross alt Titan i SLI for samme prisen, så å si. Denne får du ikke solgt Kan si at dagens pris på denne er 26 000,- i deler, da har jeg brukt prisjakt og hw prisguide for å finne billigste pris, så om du vil kjøpe Titan for 7335,- pr kort, go ahead Lenke til kommentar
otl Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Joa, men å finne en kjøper som skal kjøpe alt du har til salgs er meget vanskelig. Og du har satt en pris utifra at delene ikke er brukt, bare forlatt butikken, for da faller prisen med en gang. Brukt pc/deler taper seg fort i verdi Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Tipper du får MAKS 15 000,- inkl. Steam (er vel egentlig ikke lov å selge/gi bort?) Endret 6. mars 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg