bjornhelge Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 etter lanseringen av nyeste sim city har klagene hagglet over nett.her er en av de uheldige som forteller om sin frustasjon. jeg må si meg 100% enig med denne karen. denne gangen har de gått for langt med denne 'always online' greia si... http://www.youtube.com/watch?v=H9VClRhU404 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Han der bør slutte å spille.... 2 Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Tror jeg så en video av han der han klaget over Diablo III. Selv om han sikkert er oppriktig lei seg for at han ikke får spille, så tror jeg han liker å klage også :-) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Tror han legger ut video der han klager over det som kan klages over.. mener at han også hisser seg opp mot blizzard etter en av WOW utvidelsene kom ut. Lenke til kommentar
Bovers Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Han heter Boogie på Youtube! Han er en riktig klok mann. I denne videoen spiller han en karakter som heter Francis som dere kan se i tittelen på videoen og det er en ekstrem parodi av han selv som person. Med andre ord dette er ikke en seriøs video av han! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå