linaom96 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Oppgaven ligger på bildet! Håper på så rask hjelp som mulig, takk på forhånd! Lenke til kommentar
H80 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Jeg har allerde hjulpet deg i en annen tråd du har laget. Hva er det du lurer på? Hypotenusen/diagonalen av grunnmuren er forresten ca 8,6 meter, hvis du lurte. Endret 5. mars 2013 av H80 Lenke til kommentar
linaom96 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg har allerde hjulpet deg i en annen tråd du har laget. Hva er det du lurer på? Hypotenusen/diagonalen av grunnmuren er forresten ca 8,6 meter, hvis du lurte. B oppgaven er det jeg trenger hjelp til Lenke til kommentar
H80 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 K er 9 og T er (5x5) + (7x7). Du må forstå hvorfor det er slik. Så kan du regne ut oppgaven. Forstår du Pythagoras læresetning, eller er det gresk for deg? 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hva er det du ikke forstår? Det står i oppgaven hva du skal gjøre. Har du prøvd selv? Denne kategorien er for leksehjelp, ikke for at noen skal gjøre leksene for deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå