Jente1993 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Mobilen min lå i veska mi i dag sammen med kaffekoppen min. Den var nesten tom, men resten rente ut i veska så telefonen ble våt. Nå kan jeg se at det er kaffe inne i skjermen, øverst i høyre hjørne og lyset ved kameraet på baksiden skrur seg ikke av. Hva kan jeg gjøre? Kommer den til å bli helt ødelagt? Kan legge til at det er en 4s. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Skru den av med en eneste gang og legg den til tørk 1 dag eller 2. Regel nr.1 når du er uheldig med dette er å alltid slå den av, ikke tenk på å bruke den. Ta gjerne ut simkortet også. Kan vel alltids legge den i stekeovnen på svak varme, selv om jeg ikke hadde tatt sjangsen på det. Uansett vil jeg tro fuktindikatorene på telefonen nå har slått ut. Om du en gang må levere den inn til reperasjon vil du nok måtte betale en viss sum for at det skal gå i boks. Jeg var såpass klønete av meg en gang og presterte å velte en hel kopp kaffi rett over min tidligere iPhone 4, slo den av pronto og la den på varmekablene på badet i 1 dag elns. Null problemer med den i ettertid. Plassering av fuktindikatoren: http://support.apple.com/kb/ht3302# Endret 5. mars 2013 av Mala Lenke til kommentar
Jente1993 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Fordi det er en sprekk i skjermen øverst i det venstre hjørnet, så mulig det har kommet inn der? Dessuten slo jeg den av først nå, dum som jeg er. Så ikke flekken INNI skjermen før nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ja det vil jeg da tro er årsaken. Men se om du får tørket den, kanskje du er heldig og den er bortevekk i morra eller noe 1 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Så lenge hovedkortet i telefonen er tørt vil den neppe slutte å fungere med det første. Det meste annet kan byttes, inkludert skjermen. Lyset på baksiden slår seg på så fort det får kontakt med jord - og det skal ikke så mye til. Det kan hende at det fikser seg selv etter et par dager med tørking. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 husk å heller ha den til tørk litt for lenge, enn for kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå