Øystein.F. Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Neste år blir stas for alle som kosar seg i skuggane. Les hele saken Lenke til kommentar
Afarin Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Får håpe det har bedre AI en i DE:HR da, for jeg gadd aldri fullføre det spillet på grunn av en ekstremt idiotisk AI. Enda på full vanskelighetsgrad var det håpløst enkelt å gå stealth veien..... Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 JAAAAAAAAAAAAH!!!!! Dishonored "klikket" aldri helt for meg.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 The Dark Project er et av mine favorittspill gjennom tidene. Dersom dette klarer å kapre en promille av sjelen til det spillet, så blir det helt fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 For min del er det interesant å skille mellom hva som kommer på neste generasjon konsoll og hva som faktisk er utviklet for neste generasjon konsoll. Det vil alltid være de som bestemmer seg for å skyve tittelen til neste konsoll eller tar en "lanseres også til neste konsoll". Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jadda!! Der her blir konge!!! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Skeptisk. Minigames er inne (Oblivion lockpicking, *urk*), samme med takedowns, longbow har blitt byttet ut med composite bow, sikkert fordi den er mer awesome, og skyggene er grønne og blå fordi TV-skjermer ikke har et spesielt bra sortnivå, om de skjermbildene jeg har sett er fra spillet. Lukter konsoll og fordumming her, men vi får jo håpe i det lengste. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Har trua på studioet etter DXHR, så vi får no sjå. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Skeptisk. Minigames er inne (Oblivion lockpicking, *urk*), samme med takedowns, longbow har blitt byttet ut med composite bow, sikkert fordi den er mer awesome, og skyggene er grønne og blå fordi TV-skjermer ikke har et spesielt bra sortnivå, om de skjermbildene jeg har sett er fra spillet. Lukter konsoll og fordumming her, men vi får jo håpe i det lengste. Det er for øvrig en compound bue og ikke composite. Dog er det litt rart ettersom compound buen ble oppfunnet på 50-tallet, og handlingen her ser ut til å være for noen hundre år siden. Endret 5. mars 2013 av nbmofo Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Skeptisk. Minigames er inne (Oblivion lockpicking, *urk*), samme med takedowns, longbow har blitt byttet ut med composite bow, sikkert fordi den er mer awesome, og skyggene er grønne og blå fordi TV-skjermer ikke har et spesielt bra sortnivå, om de skjermbildene jeg har sett er fra spillet. Lukter konsoll og fordumming her, men vi får jo håpe i det lengste.Det er for øvrig en compound bue og ikke composite. Dog er det litt rart ettersom compound buen ble oppfunnet på 50-tallet, og handlingen her ser ut til å være for noen hundre år siden. Thief er jo steampunk, og da er det meste mulig. Dessuten heter det "trinsebue" på godt norsk. Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 For min del er det interesant å skille mellom hva som kommer på neste generasjon konsoll og hva som faktisk er utviklet for neste generasjon konsoll. Det vil alltid være de som bestemmer seg for å skyve tittelen til neste konsoll eller tar en "lanseres også til neste konsoll". Vist et spill er utviklet til denne generasjons konsoller så hadde det nok ikke blitt gitt ut kun til neste generasjon, det hadde vært en veldig dårlig forretning. Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Skeptisk. Minigames er inne (Oblivion lockpicking, *urk*), samme med takedowns, longbow har blitt byttet ut med composite bow, sikkert fordi den er mer awesome, og skyggene er grønne og blå fordi TV-skjermer ikke har et spesielt bra sortnivå, om de skjermbildene jeg har sett er fra spillet. Lukter konsoll og fordumming her, men vi får jo håpe i det lengste. Da tror jeg du må kjøpe deg en ny tv 1 Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hva er galt med lockpick-minigames? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 De hadde en god variant av låsdirking i Thief 3 som jeg synes fungerte veldig godt. Hadde foretrukket den over Oblivion-varianten som de ser ut å gå for nå, men det er ikke noe jeg skal bruke energi på å klage over. Gleder meg enormt til et nytt Thief, og jeg håper ikke de skuffer. Dette har jeg ventet lenge på. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Husker faktisk ikkje korleis låsdirkinga var i Thief 3, sjølv om eg runda det eit par ganger. Flaut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Visuelt sett så fikk man hele dirkeprosessen fra hovedpersonens perspektiv, og ikke slik som i Oblivion hvor man på magisk vis plutselig er "inne" i låsen. Så måtte man styre to forskjellige dirker til man traff de riktige punktene ved hjelp av lyd, i tillegg til vibrering av en metalldings på selve låsen. Dette gjorde dirkingen utfordrende, samtidig som man fikk en visuell følelse at man faktisk dirket opp låsen. Veldig godt gjennomført i mine øyne. Endret 6. mars 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Vist et spill er utviklet til denne generasjons konsoller så hadde det nok ikke blitt gitt ut kun til neste generasjon, det hadde vært en veldig dårlig forretning. Iom. at spillet ble annonsert i 2009 så er jeg ikke så sikker på at de ikke har tatt den vendingen underveis. Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg håper bare de ikke ofrer åpent landskap og gameplay for god grafikk , heller thief 3 grafikk å kjempe stort spill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Vil berre minne om at kjerna i Thief-designet er ei serie relativt store og frie-men-avlukka levels, ikkje ein enorm open world. 2 Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Men du hadde mye mer frihet i thief 1 og 2 enn i 3'ern håper ikke de går for dishonored layout. Også de bildene som de har lansert er utrolig mye lys i. Endret 8. mars 2013 av Lineplx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå