merterje Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 kunne tenkt meg å registrere meg på viaplay, og se kampen manu-real i kveld, men noe sier at det er dårlig bildekvalitet med hakking på viaplay. noen som kan bekrefte eller avkrefte dette ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det er sant at bildekvaliteten kan variere på Viaplay. Enkelte ganger fungerer det optimalt, andre ganger hakker det usedvanlig mye. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Isåfall kan man lure på hvorfor man skal betale for produktet, vel og merke dersom det ikke har noe med kundens installasjon å gjøre. Det var igrunn dette jeg lurte på, går CL kampene i HD? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Isåfall kan man lure på hvorfor man skal betale for produktet, vel og merke dersom det ikke har noe med kundens installasjon å gjøre. Det var igrunn dette jeg lurte på, går CL kampene i HD? De gjør det på internett, men ikke på Samsung Smart TV. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Vet du om kvaliteten er bra? Tenker da på hakking osv. Kunne tenkt meg å ha Viaplay et par måneder nå, og koble det til tv. Har CD parabol, så må gå via pc. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Har hatt Viaplay denne måneden med tanke på Champions League. Veldig fornøyd med kvaliteten, overraskende bra. Omtrent som PL-kanalene man får på Sumo. Funker også bra på serier og filmer, etter min erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå